GAVEKORT NUMMER 2

Hei 

I kveld skal jeg på skoleball,  men jeg er ikke den typen som bruker så mye tid på å gjøre meg i stand,så først skal jeg blogge litt, så hjelpe til med middagen. Det begynner jo ikke før på kvelden så jeg tenkte å kanskje filme noe også før jeg begynner å gjøre meg i stand også.

I dag åpner det seg en ny kalenderluke her på bloggen. I dag er det det siste gavekortet i fra WOW på kr 500,- som du kan vinne. 

Jeg tenkte å vise dere produkter som jeg kunne tenke meg å kjøpe for kr 500, her er noen tips. 

Sokker fra kr 19,- Skjerf kr 179,- Lue fra kr 99,- Genser fra kr 249,-

 

Den som vinner gavekortet får også med en liten håndskrevet hilsen i fra meg. Om du ikke vinner så var dette kanskje noen gode tips til hva man kan ønske seg eller kjøpe til en søster eller venninne. 

For å ha mulighet til å vinne gavekortet må du svare på følgende spørsmål i kommentarfeltet: Husk å oppgi mailadresse eller brukernavn på IG.

1. Hvilken dato ble julekalenderenluken med det forrige WOW gavekortet lagt ut?

2. Hvor gammel er du?

3. Hvilken WOW butikk jobbet tuva og jeg hos da vi hadde OD dag i 2015?

Lykke til 

Klem Jennie

189 kommentarer

Siste innlegg