LAR DU DEG FRISTE?

Hei

Det er jul og mye godt i butikkene. Selv så får jeg mye mer lyst til å lage julegodter enn å kjøpe. Jeg søkte litt på nettet og fant mange fine julefristelser. Man trenger ikke akkurat oppskrift, inspirasjonen holder i massevis.

Dette er jo siste skoleuke, men vi har fult kjør allikevel. I går hadde jeg muntlig tentamen i norsk også. Jeg syns det er utrolig dumt at vi ikke får trappe ned litt før juleferien, men bare slite oss helt ut. Enda mer latterlig er skole til og med 22 desember. Vet at andre har siste skoledag på fredag denne uken.  Så jeg tviler på at jeg får tid til å lage noe av dette, er sååååååå skolelei nå. 

Om du har tid til overs, så får du kanskje lyst til å lage noe lignende av det jeg har satt sammen i denne collagen. Jeg skal stå og selge juletrær fra klokken 17 – 20 i dag, og før det må jeg sette meg ned og finne ut hva jeg skal kjøpe i julegaver. Jeg har utrolig liten tid til å fikse det, så jeg må i hvertfall ha klart hva jeg skal kjøpe på forhånd. I morgen har jeg trening og mellom skole og trening rekker ikke jeg julegaveinnkjøp. Her på Nesodden hvor jeg bor har vi bare et bittelite nærsenter, så jeg må til Ski eller Oslo og det tar jo litt tid. I dag er jeg happy for at jeg rekker håndballkampen på TV i kveld 😀

 

 

Hva slags julefristelser har du laget i år?

Jeg har bare laget pepperkaker og pyntet pepperkakehus.

Klem Jennie

26 kommentarer
    1. Så mange fine bilder, nå fikk jeg mye inspirasjon😀😂
      Lurte på når du avslører vinneren av de 7 kommentarene du hadde en premie til.
      Eller kommer du ikke til å avsløre den her på bloggen?
      Det er veldig snilt å ha så mange premier til oss lesere, du er supersnill!
      Har så lyst til å vinne en premie fra deg!!!!
      Kan du i hver premie sende med et ark med bilde av deg som du signerer? Hadde hvert kult😂
      Ha en fin ettermiddag💗
      Klem fra Mathea

    2. Victoria
      hei jennie, jeg har egentlig ikke bakt så mye<3 det har fostermammaen min tatt seg av:) men vi hadde mat og helse på skolen og da har vi lagd pepperkaker by og julekaker. men vi har lagd pepperkaker og masipan her hjemme. jeg gleder meg veldig mye til jul. tenk at i morra så er det bare en uke til. gleder du deg

    3. Åå, helt til 22. Desember. Er det sånn hvert år? (får ikke dere tidligere sommerferie da? siden vi får tidlig juleferie men sen sommeferie..) ♥
      Pepperkaker / hus – Berlinerkranser, sarabernad er de vi har laget. Gleder meg til håndballkampen ikveld jeg og!!

    4. Vi går også på skolen til 22. 😕 Jeg har laget pepperkaker, mintsjokolade og marsipan 👍🏻💗

    5. Åjj😱Skal dere gå på skole til 22. Desember? Det syns jeg er skikkelig urettferdig, å jeg syns veldig synd på dere da! Vi slutter på fredag å får ganske lang ferie😄Men lykke til på prøver å framføring. Du har skole + at du i tillegg støtter opp me andre ting. Jeg er skikkelig imponert over alt du gjør å lager dei tid til😍Stå på! Å vil bare ønske deg en veldig god jul😘 Kos deg masse i ferien❤️

    6. Åh, forstår deg så godt! Vi har veldig mange prøver, innleveringer, ppresentasjoner og lekser hver uke. Lærerne sliter oss jo ut. Vi slutter også på skolen 22. Desember. Godt å vite at jeg ikke er alene om det da, hvertfall!💕

    7. Kan du være så snill og ikke poste kommentaren jeg skrev til dette innlegget nå nettopp? La ikke merke til at jeg satte navnet mitt på den. Takk!💕

    8. ELSKER BLOGGEN DIN! har blitt en vane og sjekke den hver dag etter skolen, haha ♥ glemmer jeg det en gang, får jeg sykt dårlig samvitighet..

    9. Jeg slutter også på skolen den 22.😒. Vi har laget kakemenner, sandkaker, coockies og sjokolade med marsipan og non stop😝.
      PS: elsker bloggen din og deg😊

    10. Laget pepperkaker, pepperkaketog, pepperkakekirke og gelegodteri. Vi slutter på skolen i morgen kl. 1100😊😊

    11. Pepperkaker,kakemenn, Sara Bernard kaker, gule bomber, troika sjokolade, kokoskuler, kokosmakroner, brune pinner, snickers kaker, lefser, husker ikke flere nå vet ihvertfall at vi har laget 21sorter☺️ Vi har veldig mye gjester i julen og sånt så vi lager veldig mange💛

    12. Har ferie fra og med imorgen jeg, men går på vgs i oslo, så kanskje derfor! er så latterlig å starte ferien FØR lille julaften!! Skolen må skjønne at folk skal tilbringe de dagene med familien, så dagene etter (lille julaften og julaften) er man så sliten som så.. lykke til da!!<3

    13. Jeg har også lagd pepperkaker og pyntet pepperkakehus😊 Men jeg har også lagd noe som heter serina kaker🍰🍰

    14. Det så godt ut😍😍😍😍Jeg har laget krumkaker😍 Men vi skal snart ha baking med hele familien💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg