OM DETTE SKJER

Hei

Ja, tenk om det blir en hvit jul her hvor jeg bor. Det hadde vært fantastisk. Hvorfor er jeg så opphengt i denne snøen? Jeg syns den gir en helt spesiell julestemning. Jeg syns også det er mye gøy å gjøre når det er snø. Bare det er litt rim på trærne og gresset i hvertfall så blir det litt vinter. Vi hadde litt rim tidligere i uken og det var så vakkert, men alt er borte nå. Vi har nå fått besøk fra familie i Østerrike på besøk og Norge skal jo liksom by på snø i desember syns jeg. 

Her er ting jeg liker å gjøre når det er snø: 

1. Gå på skitur. Vi har mange fine løyper her hvor jeg bor. 

2. Stå på Slalom. Vi har en liten bakke her på Nesodden. Den er grei nok for meg og det er gøy å være der med venner. Sist vinter Opa var her var også han med i bakken. Hele familien i fra Østerrike er glade i slalom og snowboard. 

3. Ake (med lillebror)

4. Lage snømann og snølykter

5. Følelsen av å dette ned i snøen å lage snøengler

6. Gå på tur og kose meg av å se snøtunge trær. 

7. Skøyter

8. Puste inn den frisk luften.

9. Se sola skinne på snøfnuggene slik at det ligner små krystaller.

10. Å prøve å fange snøfnugg på tunga når det snør ute. Hehehehe 😉 

Nå skal jeg være ærlig å si at jeg nok syns disse tingene høres og føles morsommere ut enn det av og til er når jeg for eksempel plutselig er klar for å stå på skøyter en dag. Jeg er en som lett fryser og selv om jeg har på meg ulltøy og ullsokker og ikke trange skøyter osv, så ender jeg som regel alltid opp med å fryse etter en kort stund. Det ser også ofte veldig koselig ut å ta seg en kakaopause ved skøytebanen, men innerst inne er jeg nok kanskje den som heller vil gjøre meg ferdig med skøyter og drikke den kakaokoppen hjemme med krem på i stedet. 

Helt til slutt skal jeg trekke vinner av abonnement på Julia som jeg hadde i julekalenderen her på bloggen. Denne gangen ble det en jente som heter Jennie. For et sammentreff. Hun vil bli kontaktet på IG der hun heter @jenniemartinsen. 

Hva er din favoritt vinteraktivitet?

Klem Jennie

32 kommentarer
    1. Min er nok å ake eller å stå på skøyter. Jeg er ikke flink idet hele tatt til å stå på skøyter, men liker det likevel. Og så elsker jeg å ake når det går fort. Liker til og med når jeg faller av.
      Jeg savner også snøen ( bor i Oslo), det blir liksom ikke den samme julestemningen. Alt er liksom bare trist, grått og vått og mer november-aktig.

    2. Gratulerer til vinneren! Så snill du er Jennie, som alltid har så mange fine premier til leserne dine<3 Jeg vant jo en hårbørste fra MAST nettopp. Ble veldig glad<3<3<3

    3. Jeg liker aller best å stå på slalom😍Men langrenn er også veldig gøy, spesielt på hytta😊

    4. Jeg håper også det blir en hvit jul, for nemlig her jeg bor på vestlandet så er det sjeldent hvit jul. Kjempe bra innlegg og fine bilder, du har vel ikke tatt de bildene selv? Bare lurer;-)

    5. Nå er jeg så glad, at jeg faktisk vant synes jeg er så gøy! Det var veldig liten sjanse siden det var over 200 kommentarer og at jeg vant synes jeg var så gøy! Elsker at du har konkurranser på bloggen innimellom. Elsker bloggen din btw.

    6. Du har en utrolig fin blogg, Jennie! Var koselig å møte deg sist vinter, og håper vi sees igjen om ikke alt for lenge. Min favoritt vinteraktivitet må være å bruke tid sammen med tanteungen min, som bor litt hos oss. Er veldig glad i barn! Ha en fin kveld <3

    7. Hei!
      Det er en ting jeg lurer på.
      Er Jennie navnet ditt eller Jennie Sofie? Eller er Sofie mellom/ -etternavn?
      Hadde satt stor pris på om du hadde svart på spørsmålet mitt! ❤️

    8. Mine favoritt vinteraktiviteter er å stå på slalom og kjøre snøscooter 😉
      God jul Jennie! Håper du får en fin feiring med familien din <3

    9. Awwww, håper det kommer snø her jeg er også!:)
      Når kommer videobloggen om produktene fra makestyle ut?
      Jeg har kjøpt blush-Palletten og trenger noen tips😉💗 Hilsen Selma

    10. Ååå skulle så ønske det kom snø, her har det hvert litt rim de siste dagene, men det forsvinner med en gang❄️😢
      Elsker vinteren, og det blir så pent ute💕❄️

    11. Jeg liker best å stå på skøyter💗mange i klassen drar til sklytehallen der vi bor å skøyter sammen💗

    12. Det er kanskje barnslig, men jeg synes ikke det! Jeg elsker å ake. Hahahahah! Det er noe av det beste og koseligste jeg vet ☃ Synes det er drit kult at du også liker det (med lillebror) haha. Jeg elsker å gjøre akkurat det samme som du skrev. Min favoritt årstid er vinter, selvom bursdagen min er i begynnelsen av juni <3

    13. Det er så koselig når det er snø <3 jeg har hatt en hvit jul hvert år, så lenge jeg kan huske. Det er så koselig for det er så mye å gjøre ute når det er snø <3

    14. De er ikke snø her jeg bor, dette er første vinteren min uten snø helt siden jeg kom til Norge i 2004! Det er helt sykt! Jeg elsker å lage snøengler og snømenn om vinteren <3 Elsker bloggen din!:*

    15. Mine favoritt aktiviteter om vinteren er å lage snømenn! I fjor laget jeg en snømann som stod på hendene! Haha :’D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg