HIT DRAR JEG :)

Hei

//Annonselink

Mange har nok fått med seg at jeg til neste år reiser på en ny språkreise. Opplevelsen jeg hadde i sammen med Ella i Brighton var uforglemmelig fantastisk og jeg er så glad for at jeg igjen skal skape nye minner og få oppleve språkreise igjen. Drømmer du om språkreise så kan du se mer ved å trykke //HER og da kan du også bestille en gratis brosjyre. Brosjyren er veldig fin og viser alle destinasjoner med bilder, utflukter, priser og mye annet.

Jeg fikk mange tips i fra dere følgerene mine og valget er nå tatt. Jeg reiser i sammen med en venninne til Malta sommeren 2016. Malta ser helt fantastisk ut og jeg er jo veldig glad i sommer og sol og bading så destinasjonen er nok veldig “meg” Jeg har googlet “malta språkreise” Malta, Silema og mye mer og sett mange fantastiske bilder og lest mye positivt. Jeg håper og tror at opplevelsen min også blir god. 

Her er 5 grunner til at det ble Malta

1. Elsker sommer. Jeg vet jeg reiser i sommerferien og at det er sommer uansett, men blir nok mer syden følelse der. Badet ikke en gang da jeg var i Brighton i fjor.

2. Utfluktene som tilbys, bany annet å svømme med delfiner

3. Språket selvfølgelig. Det blir engelsk også denne gangen. Selv om jeg gjør det godt i engelsk på skolen så følte jeg at jeg vokste mye på språkkurset i fjor, jeg ønsker å prate dette enda mer. 

4. Bilder…bilder…bilder. Googlet meg helt bort og vannet ser så bra ut. Minner meg om vannet på Kypros, helt krystallklart.

5. Har aldri vært der før, elsker å oppleve nye land.

 

Kjempespent og nedtellingen har begynt. 

Ville du valgt Brighton som jeg dro til i sommer, eller Malta om du skulle reist?

Klem Jennie 

 

44 kommentarer

Siste innlegg