Konsert og TV-innspilling

Hei

I dag er det endelig 6 desember og en dag jeg har gledet meg til lenge. The Main Level har konsert i Oslo og jeg gleder meg veldig til å være med gutta igjen. Jeg har den siste tiden hatt utrolig mye å gjøre på skolen og har ikke hatt tid til å treffe dem i mens de har bodd i Oslo de siste to ukene. Skolestresset er ikke over og neste uke fortsetter det med to prøver og fremføring bare på tirsdag i tillegg flere andre prøver den uka også, men i dag skal jeg nyte dagen og det spennende som skjer. 

Dagen i dag har dessuten vært spesiell på en annen måte også. Jeg har gjort mye spennende og har hatt et lite TV-crew med meg hele dagen.

Jeg skal være med i en episode av et program som heter “Koht og kidsa”, det begynner på TV-Norge en gang i februar 2016. Har aldri hatt et TV-crew som har fulgt meg en dag, men har hatt en reporter hjemme i fra NRK Super en gang. 

Lurer du på hvem Koht er , så er det Christine Koht det er snakk om og hun er en litt “helsprø” herlig og fargerik dame som ønsker å lage denne serien om ungdom som en hyllest til ungdommen. Du kan lese mer ved å trykke //HER

Jeg var kjempespent før jeg møtte henne på en Cafè i Oslo tidligere i dag i sammen med Ella, men vi har bare hatt det kjempekoselig. 

BILDE RETT FØR KONSERTEN


I morgen kommer jeg til å blogge mer om dagen i dag og lurer du på noe kan du stille spørsmål i kommentarfeltet. 

Klem Jennie

7 kommentarer
    1. Hej Jennie! Hittade nyss din blogg och jag själv kommer från Sverige, kul att få inspiration från ett annat land och se hur deras toppbloggar bloggar. Ville mest säga att du har en jättefin blogg med en hälsning från grannlandet 😉

    2. IG: guros9
      1) har hår til cirka midt på ryggen.
      2 har to brødre…
      3) 29.11 bakte du og lillebroren din pepperkaker❤️

    3. Victoria Monge Grindbakken
      IG: hestejenta1112
      hei jennie. jeg har et spørsmål.
      hva er yndlings fargen og artisten din og hvorfor?

    4. Hvorfor får du møte så mange kjendiser? Siden du gjør det lurte jeg på om du kunne ha noen autografer av Isac Elliott som det er mulig å vinne på julekalenderen. Kan du forresten ha flere konkurranser? Elsker bloggen din, men er bare 10 år da.

    5. Mathea: Jeg har blitt kjent med mange, så derfor møter jeg dem også. Jeg har jo nå julekalender på bloggen og konkurranser flere ganger i uken, bare å følge med.
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg