DET ER FØRSTE DESEMBER I DAG

Hei

Det blir ikke et langt innlegg i dag men ønsket bare å ønske alle en fin første desember. Nå skal jeg faktisk på et arrangement med konfirmasjonsgruppa mi, men måtte selvfølgelig se julekalenderen på TV først med hele familien. Alltid koselig! Deler kalender med søsknene mine i år så jeg får min på 3 desember. Ahhhhhh, så glad for at det er desember.

Husk å titte innom på bloggen i dagene fremover. Kanskje åpner det seg en kalenderluke i morgen, det kan skje når som helst. På fredag skal jeg på Teater med familien og på julemarked. Da regner jeg med at julestemningen blir enda sterkere. 


Har du gledet deg til desember?

Klem Jennie

16 kommentarer
    1. Jeg har lenge gledet meg til desember, kanskje i to-tre måneder nå. Jeg har også sånn kalender at jeg får hver tredje dag, fordi jeg deler med søstrene mine.

    2. JAA, jeg har gledet meg så utrolig masse til desember og jeg gleder meg spesielt til jul! Jeg driter rett og slett i at jeg er 18, hahaha, JUL ER BEST, JUL ER KOS OG ALT ER ELSK MED JUL <3 <3

    3. Jeg har gledet meg kjempe masse! Men stemningen er ikke på topp hele tiden.. Vi gjør aldri noe gøy på skolen. Vi lager ikke teater og vi spiser ikke pepperkaker en gang🙊 Det er så kjedelig. Men jeg får bare komme meg gjennom det🤓

    4. Hvor skal du på julemarked?😘 Vil veldig gjerne dra på mange julemarkeder i år, og skal blandt annet til Bærumsverk :))

    5. Hei! Så litt sånn ut på bildene, har du klippet deg? PS: kan jeg fortsatt være med i konkurransen/julekalenderen selv om jeg bare er 10 år?

    6. Jeg har gledet meg masse til desember💕 Jeg elsker bloggen din☺️ Du er kjempe kul og pen:) Håper du får en super jul🎅🏻❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg