Konkurranse Black Friday

Hei

//Annonse Cuponation

I dag kommer det et litt annerledes innlegg, et lite tipsinnlegg.

I det siste har det vært mye oppmerksomhet rundt “Black Friday”  og det er kanskje ikke alle som vet hva dette er. Det er i hvert fall nå på fredag 27 november og det er kort fortalt en dag hvor mange butikker, sentre og også nettbutikker kjører ekstremsalg på enkelte varer. 

Jeg skal personlig ikke på noe senter eller i noen butikker, men skal følge med på hva noen av de butikkene jeg liker godt har av tilbud i nettbutikk. Jeg er egentlig veldig glad i å få tak i ting på tilbud og bruker alltid å søke etter rabattkoder og rabattkuponger på nettet før jeg bestiller noe. Da bruker jeg Cuponation som denne uken frem til fredag også har en kul konkurranse som heter “JAKTEN PÅ BLACK FRIDAY”

Jeg har rett og slett laget en video som viser dere akkurat hva dere må gjøre for å være med i trekningen av et gavekort på kr 1000,-  til en valgfri nettbutikk. Videoen ser du under

JAKTEN PÅ BLACK FRIDAY

 

Hadde vært veldig gøy om en av dere vant 🙂

For dere som ikke får sett videoen av en eller annen grunn så kan dere trykke //HER  (eller søke black friday norge i google) finne den linken som er med Cuponation og følge beskrivelsen videre på hva du må gjøre. Det letteste er nok å se min video, som også er grunnen til at jeg nettopp filmet den 🙂

 

Skal du handle på Black Friday?

Hvilken butikk ville du hatt gavekort i ?

Klem Jennie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg