Jeg blir så glad :)

Hei

Tusen takk til alle dere som har tatt dere tid til å lage en edit som passer til den kommende videoen min. Har fått masse kule ideer til senere forsider også, og jeg å koser meg med å se hvor flinke dere er, det må jeg virkelig si. Jeg blir også superglad når jeg blir tagget i nye editer på instagram siden flere av de er utrolig fine. Liker også å dele disse editene med alle sammen for å vise hvor takknemlig jeg er. Det har kommet inn mange flere, men deler disse 5 i dag. 

En ting jeg skal bli flinkere å tenke på neste gang jeg filmer en video er å sitte stille bitte litte grann. Håpløst å finne et bilde som kan fungere som forside. (Derfor jeg måtte bruke dette bildet hvor jeg sitter litt merkelig, he he)


Til dere som liker å lage edits, så har jeg jo en konkurranse på bloggen som jeg la ut i går. Sjekk #jennietml på IG så ser du mange fine edits. Om du ikke har IG, kan du allikevel delta, sjekk ut gårsdagens innlegg.

En annen morsom ting er at jeg planlegger en slags julekalender her på bloggen i år også. Det vil jeg komme nærmere tilbake til når vi nærmer oss desember enda mer. Elsker desember. 

Skal du ha julekalender  i år?

Hvordan type kalender skal du ha?

Klem Jennie

16 kommentarer
    1. Kult at du skal ha julekalender på bloggen👍 Jeg skal ha sminkekalender og sjokoladekalender og en slags Flax-lodd kalender. Gleder meg til videoen kommer ut😘

    2. Jeg vet ikke om jeg skal ha julekalender i år. Men selv om foreldrene mine er skilt så tror jeg ikke jeg får dobbelt så mange kalendergaver, for jeg får bare de dagene jeg er hos hver og en av dem, og derfor ingen ekstra. Jeg for dessuten hver tredje dag, fordi jeg deler med søstrene mine. Så i løpet av 24 dager kan jeg få 8 gaver.

    3. Jeg gleder meg alltid vert år til kalenderen din. Kjære Jennie Sofie, jeg har spurt om dette før men jeg prøver igjen. Kan du lage en sminke video om hvordan du sminker deg til vanlig. For jeg lurer veeeeldig på hvordan sminke du bruker😜

    4. Ja, jeg skal ha sjokoladekalender og flaxkalender💛 Du er såå kul, jeg elsker bloggen din💖💖 når jeg leser bloggen din blir jeg så glad💕 Jeg elsker deg💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg