FORELSKET

Hei

Tusen takk for mange spørsmål til mitt nyeste innlegg om spørsmålsrunde. Jeg har lest i gjennom alle kommentarene og valgt ut noen å svare på i en ny video. Jeg har jo hatt spørsmålsrunder tidligere, noen er dessverre slettet fra youtube etter at jeg fikk ny kanal, men det ligger fortsatt noen slike “svar på spørsmål”  filmer på brukeren min som du kommer til ved å trykke //HER

I går filmet jeg videoen, men glemte mikrofonen, så lyden ble alt for dårlig. Filmet på nytt i dag med mikrofon, så til dere som sier jeg bør skaffe meg mikrofon, så gjorde jeg det i sommerferien og legger selv merke til at lyden har blitt mye bedre. Til dere som fortsatt syns at jeg bør skaffe meg mikrofon så blir neste løsning en som koster rundt kr 5000,- så det har jeg ingen planer om å gjøre noe med nå. Jeg har i hvert fall kjøpt meg lys som jeg nå bruker når jeg filmer videoer på denne tiden av året. Da har jeg et mål om å få laget flere videoer til dere, for nå trenger jeg ikke å stresse med å filme før det blir mørkt ute. Tidligere har jeg som tidligere fortalt bare filmet ved hjelp av dagslys. 

Jeg har dessverre maaange prøver, innleveringer og tentamner for tiden i tillegg til konfirmasjonsundervisning og kakelotteri for skolen. Tiden strekker ikke helt til, men jeg skal forsøke å sette av litt til til å redigere videoen i løpet av uken også. 

Her er i hvertfall noen bilder i fra jeg filmet og noen av spørsmålene jeg svarer på er: 

Er du forelsket?

Får du mange stygge kommentarer på bloggen som du sletter?

Hva er din største motivasjon for bloggen?

Ta gjerne å rediger bildet under med et forslag til forsiden på videoen min, kanskje jeg bruker din. Send på mail til [email protected]

Hva syns du om videoene mine?

Klem Jennie

30 kommentarer
    1. videoene dine er utrolig bra<3 jeg blir utrolig glad av å se videoene dine å det gjør at jeg vil se de om og om igjen <3 😉 håper på flere videoer om ikke så lenge <3 😉 elsker rett å slett bloggen din og du er en fantastisk blogger <3 stå på 🙂 savner deg å håper det ikke er så lenge til vi ses igjen <3 ps: har faktisk lest bloggen din helt siden du starta <3 🙂 glad i deg <3

    2. åååhahah nå ble jeg nysgjerrig på svarene ahha, sikkert det som var meningen, når kommer videoen?

    3. Er det greit at eg sender det bilde via IG? Eg har ikke Mail så eg sende det på DM isteden for😍 så sjekk DM😍👍❄️ elsker bloggen din❄️👍😍

    4. Vis man ikke får sendt det på Mail er det greit at man legger det ut på insta og tagger deg?? Håper på svar

    5. Videoene dine er så morsomme! Du har skikkelig god humor! Men må innrømme at de lengste videoene er best 🙊 Holder forresten på med forsiden på videoen din😊 Prøver så godt jeg kan å redigere fint! Er det sånn at du SKAL velge en som “en av oss” har lagd? Håper hvert fall min er grei:)

    6. Hei jennie, jeg har veldig lyst til å sende deg en edit som jeg har laget til din forside bilde til videon din spm november 2015, men har ikke gmail, kan jeg sende den til deg på den annen måte? Håper du Svarer meg💗

    7. Hei jeg elsker bloggen din og du er en av de få bloggerne som faktisk er et veldig stort forbilde for med! Jeg elsker bloggen din! Jeg syns også at du er nydelig! Jeg skal også sende inn et forslag men jeg er ikke så god på sånt fordi det er første gang jeg gjør det. Så lurte på om du skulle ha sånn julekalender i år også?
      Ps. Vær så snill ikke slutt å blogge!

    8. Hei!
      Jeg elsker videoene dine:-) kan du legge ut videoene du hadde på den andre youtube kanalen din?

    9. Heeeei 🙂 Jeg leser egentlig ikke noen blogger.. Vell det var inntil jeg, for litt siden, fant deg… Du har faktisk den eneste bloggen jeg leser, og det er det mange grunner til: For det første, er du utrolig flink til å skrive innlegg, det er gøy å lese det du skriver, og jeg føler jeg kjenner meg igjen en god del. For det andre, så virker du som deg selv, og det er så bra <3 I tillegg er det mange andre ting, som gjør at jeg leser bloggen, som videoene! 🙂 Haha nå ble det litt lang kommentar, men tenkte bare jeg skulle si det <3 Digger bloggen! Klem <3

    10. Mia Vidner: så utrolig koselig å høre at du liker bloggen min. Jeg skal ærlig si at jeg ikke leser noen blogger fast. Det er få blogger for oss i begynnelsen av tenårene hvor man finner nesten daglige innlegg, og det er som du skriver fint å kunne kjenne seg litt igjen i det man leser. Håper du kommer til å fortsette med å like bloggen min. Klem

    11. Videoene dine er kjempe kjekke ser alle kvar dag ,Og sjekk min blogg MichelleThea blogg også tar du den øverste som er der. , elsker alle ting du gjør. Og du er veldig pen😍😍😍😃😃😎😎😄😄

    12. Jennie eeeeeelsker videoene dine<3Men jeg lurer på hvilket håndball lag du spiller på<3Liker aaaaaaaalle videoene dine.<3<3<3<3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg