FØSTE GANG PÅ LENGE

Hei

Dette er nok de første “selfiene” på en god stund. Instagrammen min og bloggen er for det meste fylt med bilder tatt med kamera. Har også hatt håret opp på de siste bildene. Fint jeg fikk tatt noen selfies. Hahahahha! I dag blir det ikke verdens lengste innlegg siden jeg ikke har så god tid men jeg tenkte å minne om at jeg har startet en spørsmålsrunde og det er bare å fortsette å stille spørsmål. Du kan kommentere under det riktige blogginnlegge ved å trykke HER.

Jeg kommer til å prøve å svare på spørsmål jeg ikke har svart på før. Om du vil se de tidligere spørsmålsrudene min sjekk youtube kanalen min men jeg legger til noen her. 

 

 Denne videoen er jo faktisk fra mai så den er jo litt gammel, kan man si. Hahahah! 

Gleder du deg til spørsmålsrunde?

Klem Jennie

28 kommentarer
    1. Anonym: Jeg er veldig redd for å såre noen på bloggen min. Jeg føler meg veldig heldig og at jeg ikke skal klage over småproblemer og ting jeg syns kan være vanskelig når det er stor sjanse for at flere av mine lesere har det veldig tøft for tiden. Noen har kanskje en veldig syk i familien, er syk selv, blir mobbet eler noe annet vondt og dumt. Jeg får ofte høre at bloggen min er et lyspunkt for noen av leserene mine og det er det jeg vil at den skal være. Klem

    2. Når har du tenkt til å ha innkjøpsvideo fra Østerrike, og når skal du ha en room tour? Kan du ha en video der du har 10 favoritt sminkeprodukt? Og plis svar på denne her: hvor mange GB har mobilen din, pluss at hvor mange bilder er det du har på mobilen din? PLIS JEG BER DEG, SVAR PÅ DEN SISTE SPØRSMÅLET MITT VÆR SÅ SNILL!?

    3. Jeg tror at spørsmålrundevideoene dine ( langt navn ikke sant ) gir meg et inntrykk om at jeg lissom blir bedre kjent med deg, men jeg vet ikke om det bare er innbilning eller ikke.

    4. Hei jeg lurte på om hvordan kamera du har og kan du si Hei MINA på spørsmåls runden din pliss

    5. Hvilke språk snakker du, i tillegg til norsk og engelsk? Jeg liker bloggen din og den hjelper meg med min norsk 🙂

    6. Hva fikk deg til å starte med å blogge? Hva liker du best med blogging? Hva ønsker su deg til jul? Kam du si hei jenniesofie.fashion? Hva syntes du om Fanpagen min? På skolen blir du du behandla som en vanlig person er som en kjent person? Kommer folk på skolen å spørr om aouto og om å ta bilder? Hvordan går det på ungdom skolen? Er det vanskelig?

    7. Hva fikk deg til å starte med å blogge? Hva liker du best med blogging? Hva ønsker su deg til jul? Kam du si hei jenniesofie.fashion? Hva syntes du om Fanpagen min? På skolen blir du du behandla som en vanlig person er som en kjent person? Kommer folk på skolen å spørr om aouto og om å ta bilder? Hvordan går det på ungdom skolen? Er det vanskelig?💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg