HVORFOR TROR DE MEG IKKE?

Hei

Mandag er her igjen og jeg har en del ting å tenke på. Men slik er det alltid med mandager. Etter en fin og avslappet helg får man kastet på seg skolearbeid. Men jeg er vant til det. Hahahha! I går la jeg ut et bilde av meg i den nye SVEA jakka mi i fra junkyard og folk begynte umiddelbart å spørre om det var ekte pels. Jeg viste at det ikke var det så jeg svarte “nei, det er ikke ekte pels”. Men flere trodde ikke på meg og det gikk over til at folk sa jeg støttet dyremisshandlig. ( Noe jeg ikke gjør)

Jeg dobbeltsjekket at det ikke var ekte pels, og det var det ikke. Ja, Svea hadde ekte pels på jakkene sine tidligere, men etter press fra forbrukere sluttet de med det for et par år siden. Det er jo kjempebra at de nå har syntetisk pels/fuskepels. Jeg hadde faktisk ikke ønsket jakken om det var dyrepels på den. Noen mennesker ønsker ekte pels, andre ikke og jeg personlig ønsker ingen diskusjon rund det. 

Etter alt fant jeg noen kule edits som noen hadde laget av bildet med jakka og jeg likte det utrolig godt. Derfor velger jeg å legge de til her i dag. Det er så utrolig koselig gjort og jeg vil ikke glemme å takke alle dere søte som støtter meg. Dere betyr uendelig mye for meg og gir meg motivasjon til å blogge videre. 

Edit av @jenniesofie.fashion

Edit av @jenniesofie.edit


Takk til dere som lager så fine edits. Koser meg masse å se på de 🙂

Klem Jennie

21 kommentarer
    1. Jeg støtter deg så absolutt Jennie! Helt tullete at folk ikke tror på deg når du selv sier at der ikke er ekte pels. Jeg synes den jakken er kjempefin og du kledde den kjempegodt❤️

    2. Kjære jennie Sofie! Så teit at de ikke tror på deg med den jaken!! Jeg synes sen e sikelig pen!! Så som deg jenni Sofie !! Ikke bry deg om de de e bare sjalusi på deg du e kul smart pen og smil………….. Hjertelig hilsen Leah!>3:)

    3. For noen dager siden skrev du at du ønsket deg akkurat den jakka til jul eller ønsket å spare til den, for den er jo ganske dyr…..
      Og noen dager etterpå har du fått jakka. Den er jo skikkelig dyr!
      Får du den sponset? Eller har du bare fått en skikkelig dyr jakke helt uten videre????
      😊😊😊😊

    4. Jeg ble så glad når jeg så innlegget ditt! Det er fordi jeg bestilte min Svea jakke på en svensk nettside og der fant jeg ikke ut om det var ekte eller falsk pels:( siden den var så billig og på salg tok jeg bare og bestilte den, men jeg har hele tiden trodd at det var ekte pels siden den både kjennes og ser ekte ut, men jeg ser at min er helt lik din og da vet jeg at det er falsk pels<3 JIPPI!❤️ Dyremishandling er noe jævli dritt😓

    5. Du støtter fortsatt et merke som driver med dyremishandling, uansett om det er ekte pels eller ikke er det samme merke.

    6. Jeg har spurt veldig mange ganger nå, vær så snill å svar💕

      Her er spørsmålet:
      Kan jeg få tillatelse fra deg til å bruke noen bilder av deg angående skoleprosjekt?💕

    7. Gjerne sjekk brukern min❤️😚 Hadde satt stor pris på det søteste💕
      Har lagd MAANGE editer av deg og jeg håper at du kan se dem og like dem
      @ellioteermmer
      Klem Tuva<3

    8. Syns det er dumt at folk må bry seg så jævlig mye, istedet for å bare tro på det du skriver. Har følgt bloggen din såpass lenge så vet jo at du ikke er en som lyver. Jeg syntes også at folk må få lov til å kjøpe hvilken jakke de vil.

    9. Hei er en av din største fan elsker deg har sendt deg et intervju til deg som jeg vil bruke på bloggen plissss svar vis ikke det passer går det greit😊 lurte på om du hadde noen blogg tips?

    10. Du støtter jo fortsatt dyremishandling når du kjøpe en jakke fra et merke som driver med ekte pels og dyremisshandling, selv om den jakken du har ikke er ekte pels!

    11. Jennie: Og du leste tydeligvis ikke komentaren min. Svea har jo OGSÅ jakker med EKTE PELS som foreksempel svea miss brown. så når du kjøper en svea jakke (selv om den modelen du har ikke har ekte pels,) støtter du jo SVEA merket som driver med ekte pels. Håper du forstår? 🙂 ps: jeg leste faktisk innleget;)

    12. Anonym: Slik jeg har forstått det så har Svea sluttet med ekte pels. Det er butikker i Norge som velger å selge ut lagrene med ekte pels som allerede er produsert før Svea bestemte seg for å slutte med produksjon av ekte pels.
      Rett meg gjerne om jeg tar feil, men dette så jeg et program om på Forbrukerinspektørene også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg