HATE IT

Hei

Etter en helg fylt med moro måtte den til slutt ende. I morgen er det skole igjen og mye annet å tenke på. Jeg valgte i dag å filme en MÅNEDENS FAVORITTER FOR OKTOBER fordi jeg har hatt så mange favoritter denne måneden men også i september. Det har i tillegg vært utrolig lenge siden forrige FAVORITTER VIDEO så det var på tide med en ny. Kan virkelig ikke huske hvilken måned som var sist. 

Da jeg hadde satt opp alt for å filme stilte mamma inn fokus på kamera og spurte om jeg ikke ville sette på taklyset. Personlig liker jeg naturlig lys best i videoer så jeg ønsket bare lys utenfra selv om det snart ville bli mørkt. Jeg filmet videoen 2 ganger fordi den første ble slettet og da alt endelig var lastet inn på dataen var det dårlig kvalitet. Ikke på grunn av fokus, men på grunn av lyset. Det var visst for mørkt ute. Jeg syns videoen ble helt annerledes å se på så jeg må nok filme den på nytt. Syns det er så sykt kjipt når man finner ut av slike ting etter at man har filmet en video, og det gjør meg utrolig irritert. Jeg må derfor filme den etter skolen i morgen. Huff. Da har jeg lært til neste gang. 

Så det er ikke en så stor fordel å lage videoer på denne tiden av året når det blir så tidlig mørkt. 



Det er noe jeg helt ærlig kan si at jeg HATER!

Hva irriterer deg?

Klem Jennie

28 kommentarer
    1. Gleder meg til videoen kommer, den blir sikkert bra selvom du må filme den på nytt:) Genseren du har på deg på bildene over var utrolig fin!! Hvor er den fra?

    2. Jeg hater når man har tecnolab på skolen også tar du feil brikkke og må satrte den fine modellen på ny og den er vanskelig å bygge😡😡

    3. Når folk blir sure på meg uten grunn og at jeg ikke vet hva jeg har gjort åsså er d bare noen jeg er fiender med son har sakt noe som ikke er sant til de jeg var venner med🙈💕💔Eller når broren min kødder på bilder eller når jeg tar bilder og når søsknene mine tuller når jeg snakker I mobilen med venner. D var dumt d med videoen🙈😧

    4. Jennie jeg er en veldig stor fan av deg og er veldig glad i alt du skrev og blogger
      Men jeg lurer på om du har Snapchat og vis du har det så lurer jeg på om du kan si meg ha du heter

    5. Liker ikke når jeg har glemt noe, eller når jeg går inn i et rom og glemmer hva jeg skal gjøre :/ en av de verste følelsene.. // tror du at du kan ha en room tour eller morning routine?

    6. Camilla: Jeg har en veldig privat snap. Da heter den selvsagt IKKE hverken Jennie Sofie eller Jenniefashion. Den er kun for venner og ikke offisiell. Den dagen jeg bestemmer meg for å ha snap som flere kan følge, da legger jeg det ut på IG 🙂

    7. Hei, Jennie! Jeg syntes du er en kjempe flink blogger. Men jeg lurte bare på hvilket redigerings program brukt du til videoene dine?

    8. Jeg hater at jeg ikke får møte Isac og at han ikke legger merke til meg😭 Han legger ikke merke til meg og han kommer aldri til å gjøre det😢 Jeg kommer aldri til å få møte ham😔Og han kommer aldri til å like eller følge meg på IG💔💔 Jeg eksisterer ikke…

    9. Jeg hater at jeg aldri kommer til å møte Isac😭 Han legger ikke merke til meg😫 Og han kommer aldri til å gjøre det heller😢 Isac kommer aldri til å like noen bildene mine eller følge meg💔 Jeg kommer aldri til å få møte ham, Jeg eksisterer ikke💔💔 ….

    10. Hei! Jeg sendte deg en mail og en dm. Jeg lurer bare på om du kunne sjekke mailen din, eller instagram? Jeg håper virkelig du kan svare, det ville betydd mye💕 Men hvis du ser en dm fra @mathildesofie.kk på IG eller en Mail fra [email protected] vær så snill å ta en titt💕 Hilsen Mathilde❤️
      X❤️X❤️

    11. Synes videoen så veldig fin og koselig ut på bildenee<3
      Men du bestemmer jo helts selv, er ganske sikker på at en blir bra uansett:)
      Love you

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg