OREO LICK RACE

Hei

I dag kommer endelig videoen jeg og Tuva filmet forrige helg. Ikke den som var men den før det igjen. Jeg har hatt en del å gjøre så jeg fikk først redigert den i dag. Holder på med masse gøy dere kommer til å få vite om senere. Kan nevne en av tingene nå faktisk. I morgen er det OD-dag. Flere av leserne mine som går på ungdomsskolen vet nok hva det er. Kort sagt er det at 100 000 elever i landet tar en dag av sin undervisning og går ut å tjener penger for en spesiell sak. Hvert år gjør vi det for å hjelpe ungdom, og i år går det mye til seksualundervisning i Chile, Argentina og Peru. 

I fjor jobba jeg på WOW med Tuva og det skal det gjøres i morgen også, bare et denne gangen blir det OSLO CITY. Gleder meg masse!

Men her er hvert fall videoen. 

 

TRYKK HER FOR Å KOMME TIL INNLEGG OM FJORÅRETS OD-DAG. 

Likte du videoen? Skal jeg gjøre flere korte videoer?

Klem Jennie

16 kommentarer

Siste innlegg