Etterspurt bilde

   Hei

Jeg har fått flere spørsmål om jeg kan legge ut bilde av meg i håndballdrakta mi. Jeg får også spørsmål om å legge ut bilder i fra trening og kamper, men respekterer da at det er andre tilstede som ikke ønsker å komme med på bilde, pluss at jeg ikke har tid til det når jeg er på trening. 

Veldig glad i fargene laget har på drakene.

Kort innlegg i dag, rett og slett fordi jeg skal på kamp nå, he he. Som jeg skrev tidligere i uken så har jeg en travel uke, nå skal det bli godt med helg.

   God helg til deg.

  Skal du på noen sport i helgen?

  Klem Jennie

 

32 kommentarer
    1. God helg. Ja, jeg ska på drilliade det er en konkurannse i Haugesund. Det er i drill som jeg går på, i min fritiden. Jeg anbefaler deg å begynne på det. Sinnsykt gøy. Elsker bloggen din. JEg ska kanskje begynne på volleyball. Var det gøy å spille Hedvig i jenter? Du va sykt flink. Har sett alle episodene av jenter sånn helt seriøst. 🙂

    2. Hei Jennie!
      Jeg syns det nye bloggdesignet er kjempefint, men det er en ting jeg lurte på om du kunne endre. Det er litt vanskelig å lese teksten når den står helt inntil margen. Er så mye enklere å lese når den står litt mer til høyre 🙂 Håper du skjønte hva jeg mente. Kjempefin drakt forresten 🙂

    3. Hva heter laget du går på? Jeg går også på håndball, og vi har blå og hvit. Vil forresten si at du er en utrolig flink blogger. Stå på videre!

    4. Hei Jennie Sofie, jeg lurte på om du skal på Isac Elliot ONE konsert, 19.februar 2016?
      STOOOOOR fan av deg!! <3

    5. Skal ikke på noe kamp denne helgen men var forrige helg spilte en fotballkamp og scoorte 3 mål 🙂 Jeg ble veldig glad for jeg bruker vanligvis ikke å scoore <3
      Klem <3

    6. hahah, jeg spilte mot deg i serien for noen uker siden!! både du og laget ditt suger, vi eide dere! nesodden 2 er rææææv

    7. Skal spille en håndballkamp i morgen (søndag), som jeg gleder meg til!<3 Elsker håndball!<3<3 Men du .... Der oppe som kommenterer at Jennie Sofie og laget hennes "suger", hvorfor? Hvorfor trenger du å si til noen andre at de ikke er "bra nok"?? Alle er gode på hver sin måte, og jeg tipper Jennie Sofie og laget hennes er kjempegode jeg, du er vel bare for selvdiggende til å si en eneste fin ting til noen, eller hva?? Btw, elsker bloggen og personligheten din Jennie Sofie, ble bare så irritert når jeg så den kommentaren der oppe!^_^<3

    8. Sigrid: Ikke tenk på det. Vi spilte den periode med et lag med mange nye spillere på, kanskje det er det hun skriver om. Men jeg syns som deg det er unødvendig å skrive. En ting er å skrive dritt om meg, men å skrive dritt om vennene mine, det er virkelig ikke greit syns jeg.

    9. Du ble kjent på grunn av at du laget klær ikke sant? Uansett, på de klærne, laget du bare en tegning av dem eller sydde du dem alene….. Bare lurer

    10. Heii! Lurer bare på om du noen gang har møtt en håndballspiller på “det motsatte lag” som er fan av deg? I såfall hadde hun sikkert verdens beste dag! Jeg spiller fotball, har gjort det i 6 år👌 Hvor mange år har du spilt håndball?🙊💗

    11. Hei, synes det er deilig at dere jenter går i korte shortser, men er det for oppmerksomhet? Vi gutta har ofte shortsen ned til litt over knærne 🙂 hvorfor har jentedrakter så korte og thighte shorts?? bare lurer

    12. Hei jenni Sofie jeg synes du er kjempe flink til å blogge og synes du virker som en veldig snill og morsom person. PS veldig fine bilder du legger ut

    13. Jeg var på NO/ Norwegian open, vi vant❤️❤️❤️❤️❤️ Skal til Paris på fredag❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg