Venninnetid

Hei

I dag har jeg vært med Tuva hele dagen og vi skal være sammen hele kvelden også. I dag tidlig dro vi til Ski og shoppa sammen og nå har vi nettopp filmet en ny video. Kan du tenkte deg hvordan??? Det ble “Oreo Lick Challenge” denne gangen. Denne videoen blir ikke like lang som de jeg pleier å ha men det er jo bare positivt tenker jeg da.

Nå skal vi ut i boblebadet i hagen og chille. Har badet i det noen ganger allerede og det er like deilig hver gang. Deretter skal jeg overnatte hos Tuva. Elsker å ha slike bestevenn-dager.


Hvis du følger med på IG får du kanskje se flere bilder fra kvelden vår<3

Klem Jennie

12 kommentarer
    1. Hei Jennie!!Det så kjempe gøy ut å vere så lenge sammen!!!Du og Tuva dere ser kjempe gode venner ut!!!Tipper Tuva er veldig fornyd å ha deg som venn!!Dere ser så utrolige kule og snille ut!Hvis jeg var Tuva ville jeg alderi vært slem mot deg!!!!!!!!!!

    2. Hei Jennie❤️Jeg bare elsker deg❤️Jeg lurte på om du kunne ksnsje lage en video der vi kan se romet ditt??❤️❤️😊

    3. Når legger du ut videoen? PS det er reklame filmer som dekker mye av det jeg skal lese! Er det mulig å få fiksa det?

    4. Hei Jennie Sofie, jeg lurte på om du skal på Isac Elliot ONE konsert, 19.februar 2016?
      STOOOOOR fan av deg!! <3

    5. Kan du snart ha Romvideo? I sommer skrev du det. Leser bloggen din vær dag. Plis. Det ser ut som at du har et dritfint rom. Celine

    6. Hei jennie💕. Du er utrolig pen. Men jeg lurer på hvordan det var og spille inn Jenter?
      Veldig stor fan. ELSKER bloggen. PS ønsker callenge.
      Hilsen Lisa på 9 år❤️👍🏻😄

    7. Det var en bra video du la ut, jeg har et forslag om hva du kan lage. Kan du kanskje lage en romvideo??
      MVH Alice

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg