ET STORT VALG, VANSKELIG :O

Hei hei

Nå kan jeg endelig fortelle dere noe som jeg har hatt lyst til å fortelle en stund. I sommer var jeg jo i Brighton med EF og hadde en fantastisk opplevelse og jeg har siden da drømt om å reise på språkreise igjen. 

Muligheten har jeg nå fått. Meningen var først at jeg skulle 4 uker til Long Beach i California som ser fantastik ut , men det kræsjer dessverre med familieferien. Men nå er det i hvert fall klart at jeg kan reise på språkreise, i 14 dager i sommerferien. Mamma og pappa er nå blitt veldig trygge på å sende meg avgårde, de var nok veldig spente da jeg reiste til Brighton. De var glade for å ha meg ganske nærme, bare en kort flytur unna. Denne gangen får jeg lov til å velge destinasjon alene så lenge det passer med familien sine ferieplaner. 

Jeg har selvfølgelig sett masse på bilder og film på EF sin nettside og også googlet meg frem til fantstiske bilder i fra flere ulike destinasjoner. Elsker at jeg allerede kan begynne nedtellingen og gleder meg over at jeg også denne gangen skal reise med en venninne. 

Jeg elsket rett og slett England og både Torquay og Bournemouth ser fantastisk ut. Malta frister også, jeg er jo en skikkelig sydenjente. 

Om du ønsker å bestille en gratis brosjyre eller lese mer om å dra på språkreise kan du trykke //HER. Jeg liker godt å se i brosjyren og der er det også fin oversikt over utflukter  og mye mer for de ulike destinasjonene. 

Nå har også EF en god rabatt om man bestiller før mandag 9 november klokken 17. Rabatten er 2000,- for språkreise innenfor Europa. Australia, Tokyo, Costa Rica og USA også kr 2000,- i rabatt. Om du bestiller reise til Long Beach Campus får du hele 4000,- i rabatt på din reise. Du kan be om prisforespørsel ved å trykke //HER . En i fra EF vil da kontakte deg via mail eller telefon

Har du vært på språkreise? Ønsker du å dra på språkreise?

Ønsker du en gratis brosjyre, trykk //HER

Klem Jennie

42 kommentarer
    1. Har hatt lyst til å dra på Språkreise lenge det ser utrolig morsomt ut og å ble kjent med nye mennesker. Men tror jeg skal vente til jeg blir litt større kanskje. Inspirasjonen får å dra på språkreise, fikk jeg faktisk fra bloggen din❤️👍

    2. Åå så kult, California er superduperfint, du vil nok like det! Har også veldig lyst til å dra på språkreise, det ser jo helt utrolig ut 🙂

    3. Hei<3 Har lyst men vet ikke om jeg tørr hvis vi må bo hos en sånn familie, hvis du skjønner hva jeg mener. Så jeg lurte på om man måtte det for jeg har veldig lyst til å dra til London med EF

    4. hei Jennie!
      jeg har veldig lyst til å reise på språkreise, men mamma og pappa sier det er for dyrt! jeg er på en måte litt enig men har fortsatt veldig lyst til å dra. håper du får en fin tur!

    5. Jeg skal på språkreise til neste sommer I 3uker til Brighton. Og skal bo I en vertsfamilie. Reiser den 29Juni☺

    6. Hei 🙂
      Anbefaler deg virkelig å dra til Malta! Var der 3 uker i sommer og det var helt fantastisk! Du er utrolig heldig som får dra!
      Ha en fin kveld!

    7. Hva med oss da? Vi som er helt vill etter deg og ønsker å bli sammen med deg. Du var jo med å lage den kjæreste musikk videoen i sommer. Tenker du noen ganger på oss, vi som virkelig har lyst på deg?

    8. Hei Jennie ! så gøøy 😀 Jeg reiser snart down under for ett halvt år i Australia, er dette et sted du vurderer å dra til ? Lykke til med valget <3

    9. Betaler du reisen selv? Har tenkt til å dra på en språkreise, men må betale selv, og har sett at det koster 20tusen for 2 uker, så aner ikke hvordan jeg skal få råd til det. For foreldrene mine har allerede betalt en reise til Polen for 7tusen, og den varer i 2 uker. Så de sier at jeg må betale språkreisa selv :(((

    10. Så kjekt dette høres ut Jennie! Jeg vil virkelig anbefale deg en språkreise med EF Malta. Det har kanskje vært den mest minnerike turen jeg noensinne har opplevd. EF-teamet på Malta er SUPER hyggelige og behandler “studentene” sine som venner.
      Jeg og en venninne var på Malta med EF i fjor sommer i 4 uker. Der ble vi virkelig kjent med stedet, og til slutt da avreisen omsider nærmet seg – ville vi overhode ikke dra hjem. Menneskene du blir kjent med kommer jo fra alle mulige steder i verden, og det er fantastisk å ha noen man kan besøke etterhvert som man blir eldre og kan reise utenlands uten følge.
      Om du bestemmer deg for Malta ville jeg tatt båten over til øyen Gozo, men også til Blue Lagoon som du ser bilde av over. Uansett hva du velger er jeg sikker på at du vil lære masse nytt og mange, nye, herlige mennesker 🙂
      God tur.

    11. Jeg har også hatt lyst til å dra til Long Beach, California!:) Det var en av de første stedene jeg så på, men vi har virkelig ikke råd til en så dyr reise:( Skulle lnske jeg kunne allikevel:( Om du reiser dit håper jeg du får det kjempefint. (Jeg kommer også til å bli misunnelig, men på en god måte?) haha:p

    12. Jeg var på språk kurs med EF i Bournemouth denne sommeren, og det var veldig gøy!😊 Det var veldig hyggelig folk der, så vis du skal til England anbefaler jeg Bournemouth💕👌

    13. Jeg skal til Torquay etter å ha blitt anbefalt det av noen britiske venner av familien min.
      Valget mitt sto mellom Torquay og Malta, men endte på Torquay ettersom at Malta er en såkalt “festplass”.
      Gleder meg!

    14. hvis du skal til Malta bør du reise 27.juli. Hvis man reiser etter 20 julil slipper man betale for hver uke man er der i tillegg. Søkt opp Malta masse og det ser så koselig ut.

    15. Jennie 😭 Du er så heldig som får dra på språkreise IGJEN! Jeg har hatt lyst til å dra i nesten 2 år nå men foreldrene mine har ikke penger 😭 Skulle ønske jeg også var en blogger som deg så jeg også kunne dra gratis. Jeg håper du skjønner hvor heldig du er.

    16. Hei Jennie,
      Long Beach er kjmpefint! jeg var der med EF for litt over ett år siden, og jeg vil såå gjerne tilbake. Jeg dro alene og det var litt skummelt før jeg kom til flyplassen, men alle der var bare såå hyggelige, og alle ville bli kjent og få nye venner, ikke bare de som reiste alene:):)
      så jeg anbefaler virkelig å dra alene hvis du skal dit! da blir du lettere kjent med andre og du kan slippe deg litt mer “fri”, hahah
      hvis du drar den siste perioden i sommerferien (omtrent de fire siste ukene) er det ikke såå mange på campuset har jeg hørt, og da kan det være lettere å bestille familieferie de første 3-4 ukene. mine foreldre jobber ihvertfall de siste 2-3 ukene så da kan vi ikke dra på familieferie uansett:):)
      elsker bloggen din!! og det var her jeg hørte om EF, sånn at jeg bestilte språkreise:))
      klem Lina

    17. hvis du får mulighten til å dra igjen, burde du dra til long beach, california, det er dødsfint der!!

    18. Jeg var i Torquay nå i sommer, og det er et utrolig fint sted! Anbefaler deg virkelig å dra dit, nattklubben og hele konseptet er utrolig bra der!❤️

    19. Jeg var på Malta i høstferien. Det var utrolig fint der. Jeg var på et sted som heter Qawra. Så Malta anbefales virkelig! Men det er ikke så mange fine strender der, men det er jo noen da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg