BLURRY NIGHT

Hei

Da har jeg kommet hjem i fra konfirmasjonsleir og jeg har hatt det helt fantastisk. Jeg har blitt kjent med flere nye hyggelige mennesker og hatt det supert i sammen med dem og venner jeg hadde i fra før. Kvelden var så fin. Vi spiste først midddag alle sammen og dessert. Deretter gikk jeg og noen flere på rommet og skiftet til koseklær før vi gikk ned til kiosken og fells rommet. Der kjøpte vi brus og godteri før det var undervisning. Siden det var lørdagskveld valgte lederne å gjøre undervisningen ekstra morsom ved å se på en film med mye symbolikk. I løpet av kvelden gikk vi også rundt i mørket med lommelykter og skremte hverandre. 

Rett før vi la oss hadde vi også en stillestund der vi tente flere stearinslys og sang sanger. Da kvelden kom ordnet vi oss og la oss til å sove. Gleder meg allerede til neste leir som er til våren. Da blir vi faktisk fra en fredag til søndag!!! Enda lenger enn nå!! 



 

Nå må jeg faktisk forte meg veldig her…… Skal faktisk til kirken med flere av de andre konfirmantene. Vi skal på PULS, som er kveldsgudstjeneste ekstra tilpasset ungdommen her hvor jeg bor. Det er hver andre søndag i måneden. 

Hvordan har din helg vært?

Klem Jennie

3 kommentarer
    1. Hei, det er bra at du har hatt en fin helg. Jeg håper vi bli kjent, og du høres veldig snill ut. Helgen min har jeg hatt en venninne på overnatting, og vi hadde veldig gøy. Klem Mary

    2. Broren min har komfirmert seg i høst, og i sommerferien var de på komfirmasjonsleir fra en Mandag til Fredag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg