Tid for leir

Hei

I dag måtte jeg stå opp klokken 07.00 for å dra avgårde til konfirmasjonsleir. Jeg har gledet meg masse, så det var veldig gøy å endelig komme frem. Vi hadde oppmøte på en møteplass og derfra gikk vi 2 kilometer inn i skogen til det stedet vi skal være til i morgen. Det føltes som litt mer enn 2 km, men det var nok fordi jeg bar på en diger bag som var veldig tung. Det var deilig å få registrert seg og gå på rommet. Jeg deler rom i sammen med Ella, Tuva og en som heter Elizabeth. Hittil har vi hatt flere måltider med både pølser, kake og frukt. I tillegg har vi hatt mange morsomme aktiviteter og noen møter. Senere i kveld skal vi gå  med lommelykt i mørket og ha bålsamling og grilling. 

Konfleir er best!!

Her er noen bilder vi har tatt her på rommet.

Er du konfirmant til neste år?

Skal du konfirmere deg?

Klem Jennie

22 kommentarer
    1. Er to år yngre enn deg så skal på leirskole på mandag! Håper du koser dei på konfirmasjonsleiren<3

    2. Hei! Jennie
      Jeg var på konfleir sist helg, og jeg koste meg skikkelig. Det var litt forskjell fra den du er på og den jeg var på. Den leiren jeg var på var fra fredag til søndag og vi hadde mange aktiviteter på lørdagen. Det var f. eks. pil og bue, øksekasting, frisbeegolf, paintball, zipline, motorcross, og mange andre morsomme aktiviteter. Vi hadde også film og underholdningskveld på lørdagen. Leiren jeg var på måtte vi ikke gå i 2 km for å komme fram til, leiren var rett ved siden av der bussen stoppet. Stakkar deg Jennie:((
      Jeg hadde det i alle fall helt supert på konfleir. Vi hadde selvfølgelig samlinger, gudstjenester og korssamlinger som var både koselig, interessant og spennende.
      Jeg håper du også får det fint på leir, og du får kose deg skikkelig.
      Mange klemmer fra Mika

    3. Hei Jennie jeg liker stilen din veldig godt og håper vi kan bli bedre kjent 🙂 Det er akkurat som vi er samme person. Du er ikke bare snill du er også en person som forstår folk. Forresten jeg er også 15år. Hilsen Mary

    4. Hei Jeinnei❤️Du er så heldig at du får vere sammen med vennene dine så lenge!!😊Du er så heldig at du skal komfomeres deg nå😊Jeg er jo ikke norsk så jeg skal ikke komfomere meg her i Norge heller👎Vennene dine ser suuuper snille ut😊Det gjør du og da du ser snill ut og jeg tipper at du er snill❤️

    5. Jeg skal på kurs i januar neste år og konfirmerer meg i april. Skal ha borgerlig konf da, og kjenner kun én som skal, og det er ikke sikkert det er samme dag en gang:( føler meg skikkelig utenfor siden alle skal på samme leir, mens jeg ikke vet noenting om min:( Uansett, håper du hadde det fint:) Men jeg skal ha Lølandsbunad, som er en slags Rogalandsbunad. Skal du ha Rogalandsbunad? Har hørt at du nevnte det i en video en gng:) (elsker rogalandsbunadene, de er kjempefine)

    6. Jeg skal også konfimere meg i år💕 Vi skal ikke på leiren før i januar da! Vi skal på Gautefall, hvis du vet hvor det er? Uansett, skulle ønske vi skulle denne måneden her, selvom jeg elsker vinteren! Det er favoritt årstiden min, selvom jeg har bursdag i juni. Hahah! Håper du hadde det koselig:)

    7. Hei jenni og jeg synes at du er veldig flink til å ta bilde og du er fin,grei,snill og da får du kose deg masse da til skal på ferie og jag har vert i Grand Canaria og jeg skal dit igjen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg