BAE BEA

Hei

Flere av dere hadde lyst til å få vite hva annet som skjedde i går da jeg møtte Jacob Whitesides, så jeg bestemte meg for å lage et innlegg. Det startet akkurat som jeg skrev i gårsdagens innlegg. Etter koselig snakking nevnte jeg kjæresten hans Bea Miller og sa hvor talentfull jeg syns at hun er. At jeg elsker sangen hennes “Fire and gold”. Etter å ha sagt hvor mye jeg beundrer henne stoppet han meg og sa ” hun er her, om du vil møte henne”. Da stoppet hjertet mitt. “Du tuller nå?” sa jeg. Men det gjorde han ikke for det neste som skjedde var at han ropte på henne og hun kom ut av naborommet. Jeg ble helt overveldet av glede. Hun ga meg og Petrine en stor klem. 

Hele situasjonen var veldig morsom og spesiell. Jeg fikk derfor også snakket litt med henne også. En kjempe søt og snill jente var hun. Hun sa også at hun digga jakka jeg hadde på fra WOW og sa at hun bare måtte få seg en slik. Hahaha! Hun kalte med bae.


 “FIRE AND GOLD” – HER

PHOTOGRAPH COVER –  HER

Har du hørt den nyeste sangen hennes?

Klem Jennie

8 kommentarer

Siste innlegg