Snart jul sa du?

Hei

Lillesøster klarte å si at det snart er jul……, men er det egentlig det? Vel, det er jo sant at denne tiden på året har en tendens til å gå fort og med jul så tenker hun jo på starten av desember. Ååååå, jeg gleder meg til jul jeg, kanskje jeg skal begynne å forbrede meg litt også. For jeg pleier alltid å få høre at jeg er for sent ute med å lage ønskeliste, kjøpe gaver og finne kjole til juleball og julaften osv. Er vel egentlig bare å begynne å holde øynene oppe for hva jeg kan sette på ønskeliste, kjøpe til venner og familie og hvordan kjole jeg kan ha på ballet.

I begynnelsen av desember er  er det også konsert i Oslo  med The Main Level og det gleder jeg meg til. Jeg fikk ikke dratt på konserten da de varmet opp for Isac, selv om jeg var invitert. Den gang beklaget jeg at jeg ikke kunne komme men at jeg heller ville komme når de skulle ha sin egen konsert, og tenk…..nå skal de ha sin helt egne konsert <3

Jeg visste fra den dagen jeg snakket med dem første gang,  før de ble kjente at de ville komme til å bli kjente og populære veldig fort.

Jeg vet at gutta gleder seg sykt mye og det gjør alle fan av dem også. Har du sikret deg billett? Ved å trykke //HER kan du lese mer om konserten i Oslo, og //HER for konserten deres i Bergen i desember. Der kan dere også sikre dere billetter om dere ikke har bestilt. 

I fjor blogget jeg jo om at jeg hadde julesangen de covret på hjernen min og til dere som gleder dere til jul, kan dere allerede komme i julestemning ved å høre på denne låta. 

Til dere som enda syns det er for tidlig for julemusikk, så kan dere høre den nyeste låta deres INSIDE MY RADIO, kjempefin låt.

Låta finner du på Spotify og iTunes, anbefaler å sjekke den ut 🙂

Er det “lov” med pepperkaker i oktober? 


 Har du vært på mange konserter?

Hvem er din favorittartist?

Klem Jennie

23 kommentarer
    1. Min favorittartist er Justin Bieber, og jeg gleder meg utrolig masse til han kommer & og jeg håper så utrolig veldig mye at jeg vinner billetter.

    2. Kan vel ikke si at jeg har vært på så innmari mange konserter, men har vært på noen😉 Min favorittartist er Ariana Grande😍 Og så liker jeg Isac Elliot også! Ja, Jennie det er helt klart lov med pepperkaker i Oktober☺️

    3. Eg gleda meg kjempemasse til jul😍🎅🏼Og d e berre 47 daga til Addvent❤️🌟Favoritt artisten min e ARIANA Grande. Eg begynnte å glede meg til jul 31.august😄☺️🎄Og he laga litt av adventskalenderen til katten min🎁🎁🎁Gleda meg soooo sjuuuukt masse💜💜

    4. Jeg har vært på to konserter Samsaya konsert og Marcus og Martinus konsert . Favorittartistene mine er Marcus og Martinus jeg liker best Marcus tror jeg . Men begge to er kjempe kule og kjempe søte 💗🎶🎵🎼🎧🎤💙 Hilsen Nora 😜

    5. Marcus og Martinus er mine favorittartister😉😍😍😘😍😘😘😍😍❤❤❤❤❤❤💋💖💕💓💓💞💝💘💗💟💞👍

    6. Jeg har aldri vært på en konsert før! 🙁
      Jeg er en sånn person som kanskje ikke er så glad i det.. Selvom det hadde vært utrolig spennende. Nå har det seg sånn at jeg ikke elsker en spesiell artist da. Synes det er litt overdevent✌️
      Men en ting jeg irriterer meg over😂 Jeg har ALDRI møtt en kjendis før!🙊 Lurer på hvem som blir den første? Jeg skal hilde deg oppdatert!💗🔮😉
      ~Favoritt artisten min er nok Selena Gomez.. Før var det Miley Cyrus, men oppførselen er så teit! Når skal hun innse at hun faktisk er voksen? Javel, skal stoppe å skrive nå. Dette ble litt mye….

    7. Jeg gleder meg veldig til jul❤
      Min favoritt artist er Ariana Grande!💟
      Hvem er din favoritt artist Jennie Sofie?💙

    8. Elsker The Main Level de betyr alt for meg, men vet ikke om jeg får dra å se de i Oslo😥
      Har vært på 5-6 konserter❤️❤️

    9. Jeg har faktisk bare vært på en konsert. Prince Royce hadde gratis konsert da jeg var i Dominikanske Republikk for 3 år siden 🙂
      Jeg gleder meg til jul men har ikke startet med kjøp av gaver Osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg