STRANDLIVET

Hei

Som jeg skrev i gårsdagens innlegg tenkte jeg å dele flere bilder med dere fra stranddagen vår i går. Når jeg ser gjennom bilder som er tatt er det faktisk vanskelig å dele noen på bloggen, fordi mamma og pappa er veldig strenge med tanke på hvordan type bilder jeg får legge ut. Det er jeg jo også veldig glad for og forstår veldig godt. . Selv har jeg heller ikke lyst til å dele masse bikini bilder.

 Det er jo slik at det er veldig varmt her og vi bader stort sett hele tiden, og da har jeg jo bare bikini på. Men jeg klarte å lage et lite bilderas til dere og skal forsøke å være enda flinkere i dag som er siste hele dagen vår her. I morgen reiser vi hjem. 

Utrolig deilig vann!

UTE MED TRÅBÅT MED SKLIE

Klem Jennie

12 kommentarer
    1. Kjempefine bilder! 🙂 Ser ut som du har en fantastisk høstferie, ser veldig deilig ut! Og så vil jeg bare si at du er kjempeheldig som har foreldre som engasjerer seg og følger med på det du gjør på blogg og instagram osv. Det er det ikke alle som har, og dessverre får det kjipe konsekvenser for noen.
      Kos deg masse videre! Klem

    2. Hei, kan du lage et innlegg der du viser outfitene dine for ferien ( ootv – outfit of the vacation ) hvis du skjønner😁 Elsker stilen din!

    3. Hei jeg har sendt deg dm på instagram men jeg tror ikke jeg kommer til å få svar så jeg skriver det bare her så jeg håper du ser det!! (@ellioteermmer på instagram☺️)Kjære Jennie Sofie💋💋 Jeg er din aller største fan å jeg beundrer deg veldig fordi du tør å stå for det du mener og du er deg selv og du er bare helt #amazing 💋💋 Jeg elsker deg 💋 Du er den peneste, smarteste, kuleste, morsomste, perfekte og Fineste jenta som finnes💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋 Det hadde betydd mye om du hadde sett dette og om du faktisk har tatt deg tid til å svare på dette💋💋💋💋💋💋💋 Jeg vet du får sikkert 1 000 000 directer på instagram men jeg håper så inderlig at du ser dette❤️❤️ Du får meg alltid til å le og du gjør meg glad for du har en sånn utrolig utstråling💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋 Jeg elsker deg av hele mitt hjerte å jeg har så lyst til å møte deg💋💋💋PS! Hvis jeg hadde fått møtt deg hadde jeg begynt å grine💋💋💋💋💋 Du er et fantastisk forbilde for alle som leser bloggen din💗💕💕💕 Og du har motivert meg til at jeg kanskje også skal begynne å blogge💋💋💋💋💋💋💋💋 Fineste Jennie Sofie <3 du betyr alt for meg å jeg hadde gjort hva som helst for å møte deg 💋💋 Du har tatt en stor del av hjerte mitt selvom jeg ikke kjenner deg💋💋 Men det føles som om jeg gjør det siden du deler hele livet ditt på bloggen💋💋💋💋 Jeg er så takknemlig for at du er den du er å jeg ønsker deg all lykke på veien💋💋💋 Å husk ikke bry deg om hva andre folk mener om deg💋💋 For husk Du har meg!! Og jeg kommer alltid til å støtte deg hva enn du gjør💋💋 Stå på Jennie og fortsett med det du elsker du har en god familie og verdens beste venner💋💋 Stor klem fra din aller største fan som elsker deg over alt på jord💋💋 Klem Tuva💋💋 Håper du tar deg tid til å svare på dette💋💋❤️❤️ Kyss å klem fra Din største fan Tuva💋💝

    4. Så bra at foreldrene dine er litt strenge med hva du får legge ut, en vet aldri hva folk kan gjøre med slike bilder😳 De bildene du delte nå var uansett kjempefine! Håper du har det helt fantastisk. Nå når jeg ligger her i sengen min, kjenner jeg den følelsen jeg alltid får når jeg tenker på syden. Den kriblende følelsen i magen som en får når en har kjempelyst til noe. Jeg reiser ikke ofte, og har dermed enda mer lyst til å reise til syden nå. Du er kjempeheldig!💜

    5. Hei Jennie Sofie.
      Jeg syntes den strandbagen du hadde der på bilde så veldig fin ut. Lurer bare på hvor du har kjøpt den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg