Hva jeg forbinder med…

Høsten!

Hei hei

Da er det endelig fredag igjen og jeg ser frem til en morsom helg der jeg skal mye gøy. En shoppingrunde med vinneren av GAVEKORT på WOW til 3000,-  , jeg skal i bursdag og jeg skal på kinopremiere av filmen DESENDENTS. Gleder meg masse. I tillegg reiser jeg onsdag neste uke til Gran Canaria. Mye å se frem til.

Jeg gleder meg også til etter høstferien. Ikke fordi det skal skje noe spesielt, men fordi jeg gleder meg til det blir skikkelig høst! Med blader i mange farger, mørke leppestifter, varme jakker og sko, drikke masse “chai tea”. Det er hvert fall noe av det jeg forbinder med høsten. Sitte inne på kvelden og se på en serie og tenne stearinlys og slappe av. Jeg er faktisk også ganske glad i å våkne opp til regnvær en lørdag eller søndag av og til og det er kjempedeilig å legge seg til å sove om kvelden til lyden av regn mot vinduet også. 

Lagde en liten collage som gir meg høstfølelse. Nedeste bilde til høyre er fra kolleksjonen min med WOW og jeg elsker den høst/vinterjakken. Jeg hadde sett en lignende da jeg var i London i fjor men den hadde ikke noe innsving i livet og ikke det foret som jeg liker aller best heller. Da  jeg fikk mulighet til å desige noen klesplagg så passet jeg på å lage en jakke akkurat som jeg ønsket den og jeg er kjempefornøyd. Veldig klar for høsten med den. 

Hva er det beste med høsten syns du?

Klem Jennie

18 kommentarer
    1. Det beste med høsten ( synes jeg ) er å være ute i skogen , og se på alle de fine fargene der, med en termos med kakao og god matpakke. Hvis det er fint vær. Hvis det regner ( som det har gjort altfor mye etter min smak i det siste) liker jeg å sitte inne med en kopp te og lese en bok i senga eller tegne.
      Håper du får det fint i Gran Canaria Jennie, på onsdag reiser jeg til Spania, så egentlig håper jeg å få møte deg på flyplassen. Men det skjer nok ikke, dessverre for meg…

    2. Jeg gleder meg til å bruke store, varme gensere. boots og store skjerf<3 Og så er jeg ikke spesielt stor fan av regn, men synes det er koselig å sitte inne og blogge og se på serier når det hagler ned utenfor.
      Ha en fin kveld videre<3

    3. Kan du lage ein pakke video før du reiser til grancanaria elsker at du lager videoer.
      Og når du kjem heim om du kan ha ein innsjøps video 😍
      Eg elsker at du har konkuranser på bloggen😘
      😍
      Ha ein god tur jennie😍

    4. Det jeg synes er det beste med høsten må være det å kunne sitte inne og se på netflix, med en kopp te mens det regner ute, og når bladene begynner å falle av trærne. For da kommer følelsen om at det faktisk er høst 🙂
      Håper du får det fint når du reiser til Gran Canaria:)

    5. Elsker fargene om høsten, På bladene og bare klær, pynte rommet sitt til litt mer høstaktig, at det blir litt mørkere på kvelden, litt kaldere som man kan ha på seg deilige store gensere, kosesokker, en kopp med kakao eller te og stearinlys🍂😀

    6. Hei 🙂 Jeg lurer på om klassen din skal til Polen i løpet av 10.klasse? Kom på det siden du snakket om høstferie fordi jeg og trinnet mitt skal dra om en uke 😀

    7. jeg vet ikke helt hva jeg liker best, jeg ELSKER høst, og det er favorittårstiden min, men jeg har mange forventninger til ting som aldri skjer.. du har kanskje sett “expecations vs reality”-videoene på YouTube? Mylifeaseva sin video er veldig bra! duburde virkelig se den:)
      Uanett, jeg skal prøve å få denne høsten til å bli som forventningene mine:p
      Love you,Jennie<3 som du sikkert har skjønt betyr du mye for meg, hehe:3

    8. Jeg synes at det beste med høsten er å begynne å glede seg ti jul. Nå er vi snart i slutten av september og jeg pleier vanligvis å begynne å glede meg til jul i oktober. Men november er også en kjempefin måned, synes jeg for da begynner snøen å komme også begynner vi å kjøpe litt julegaver og sånn. Det skaper liksom litt julestemning.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg