SVAR PÅ SPØRSMÅL OM SPRÅKREISE DEL 3

Hei

I dag var jeg ikke i form til å dra på skolen og da passer det perfekt at det heller ikke er trening i dag og at videoen er klar til å bare legges ut. Så i dag skal jeg bare ta det med ro, gjøre noen lekser og pleie meg selv. 

Noen av dere som har sett på videoene mine over lengre tid har kanskje lagt merke til at jeg har begynt å bruke noen nye kule effekter og har selvdesignede forsider av videoene på Youtube. Jeg har begynt å bruke programmet Final Cut Pro, syns det er gøy med nytt program. Jeg har fortsatt mye igjen å lære men finner ut noe nytt hver gang jeg redigerer, he he. 

Det er nå 1 uke til avreise til Gran Canaria og jeg gleder meg ekstra mye nå fordi en venninne av meg som jeg dessverre ikke ser så ofte også skal dit. Vi reiser ikke samme dag, men vi er jo i nærheten av hverandre i en halv uke slik at vi får truffet hverandre. 

I morgen trekker jeg vinnere av gavekort på mobildeksel i fra caseapp, 5 stykker vinner hvert sitt deksel. 

Håper dere liker videoen og at del 1, 2 og del 3 til sammen gir deg svar på det aller meste du lurer på når det gjelder å reise på språkreise med EF til Brighton. 

 

 

Jeg har allerede begynt å drømme meg litt bort og se på destinasjoner med EF til neste sommer. For meg er det ikke bare å velge det stedet jeg aller helst vil, det må matche med familien sin ferie også, så jeg ser først på avreise tidspunkter før jeg ser vidre på destinasjoner. 

Om du kunne velget, hvor ville du helst ha reist i HELE verden?

Klem Jennie

15 kommentarer
    1. Til Thailand. Vært der 9 ganger. Hvor mye betalte du for reisen? Hvor mye brukte du på shopping? Anbefaler du ef eller sts? Hvorfor valgte du ef?

    2. hei. jeg ville helst dratt til Canada, Seattle, new york eller romania (valakia, en by i romania) eller så har jeg veeeeeeeeeeldig lyst til og gå på en internatskole (boarding school) i boston. Det er en kunst skole som fokuserer på visuell kunst(malerier, skulptering, tegninger osv),media kunst(filming, redigering, fotografi osv), teater, dans (for det meste balett men tror de kansje har jazz eller hiphop også) og musikk(både instrumentalt og vokalt) den har selfølgelig også akademiske klasser men det er kunst delen som gjør den spesiell. ønsker det såååååååå mye, og anbefaler det til andre også. men poenegt er at jeg virkelig ønsker meg dit ;D

    3. Språkreise virker så utrolig gøy, og har kjempelyst til å reise, men vi har ikke råd, for det er ganske dyrt:-| Tror du at du kommer til å reise neste år, og i så fall hvor? Jeg har kjempelyst til å reise til Florida eller Australia!

    4. Jeg ville helst reist verden rundt! Besøkt alle verdensdelene og masse forskjellige steder. Det er drømmen det 🙂 Men om det måtte vært ett sted; Australia<3

    5. Jeg har alltid hatt lyst til å dra til Italia, Amerika, London, Spania & Hawaii (😂)💖
      Noen steder du anbefaler da?😊

    6. Jeg har bestemt meg for å reise et sted i verden med EF. Har tenkt å ikke dra for langt fra familie for det blir veldig dumt syntes jeg. Men skal se på det neste sommer 🙂 Ha en fin dag videre Jennie!!

    7. Jeg skal på 3 ukers språkreise med EF til New York neste år og jeg gleder meg så urolig mye, har alltid hatt lyst til å dra til byen og synes at New York virker som et helt magisk sted 💘 elsker absolutt alt med byen, og gleder meg utrolig mye til shoppingen og til å se show på Broadway 🙈🙈

    8. Kan d ha en video og hvordan d sminker deg?💁🏼💅🏼👸🏼
      ❤️Lig hilsen Birgitte😘😘

    9. Åå du er så pen❤️ Jeg er bare 11 men når jeg skal på språkreise vil jeg kanskje dratt til Frankrike viss det går an? Du er idolet mitt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg