Vinner/vinnere av kino premiere

Hei

I dag bestemte jeg meg for å kåre vinner av 2 kino billetter til premiere filmen «Descendants» på en Oslo-kino. Vinneren ble en jente som heter/kaller seg for Kyla_ina. Utrolig kult navn btw! Hun skal ta med lillesøsteren sin på 11 år! Håper dere begge får en fin opplevelse. Jeg vil i kveld kontakte vinneren på IG.

Jeg skal selv se filmen med Tuva og Petrine. Vi er hvert fall all ikke for gamle for DISNEY ennå så vi gleder oss masse. 


Ta gjerne å delta i den andre konkurransen jeg har gående akkurat nå<3 Trykk HER for å komme til innlegg.

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg