TENK SÅ KULE BILDER DET VIL BLI

Hei

Nå kjenner jeg at jeg gleder meg mer og mer til høstferien jo nærmere den kommer. Nå er det under 4 uker til vi reiser!!! Det høres kanskje lenge ut men vi har jo allerde gått på skolen 2 og 1/2 uke så tipper tiden kommer til å gå fort.

Gleder meg ikke bare til varme og bading men også tanken på de fine bildene jeg kommer til å ta, for jeg liker å ta bilder. Ja, det er faktisk noe jeg går å tenker på. Tror også de fleste bloggere tenker slik. Det eneste jeg krysser fingrene for nå er bra WiFi/gratis nett slik at jeg får delt masse masse bilder med dere.



Blir veldig inspirert av bildene over.  Disse bildene er jo heller ikke bare av utsikt men også mange andre fine plaser på hotellet. Som jeg nevnte for litt siden har jeg jeg faktisk vært på hotellet før men da var jeg 1 1/2 år og da husker man ikke stort. Det er jo i tillegg pusset en del opp så hjelper ikke se på gamle bilder.

 

Noe annet jeg gleder meg utrolig til er å få nytt design! Og header. Jeg har vært så heldig å få hjelp av en super hyggelig jente som heter Albertine. ( Hun er den som har lagd det designet jeg har nå) 

Tror det designet jeg kommer til å få vil bli helt annerledes fra det jeg har, men det vil jeg. Liker forandringer<3


Gleder du deg til nytt design? Hvordan stil tror du jeg velger?

Klem Jennie

 

21 kommentarer
    1. Jeg har nettopp begynt å blogge og jeg tenker også sånn hahah, og heldigsvis så elsker jeg å ta bilder 🙂
      Kanskje nye farger og ny bakgrunn? Gleder meg til å se det!
      Var forresten på wow i dag og kjøpte litt fra kolleksjonen din, ville ha alt så det var et hardt valg 😀

    2. tipper du velger litt mørkt, svart, hvitt, grått og mørkeblått kanskje.. siden det er veldig annerledes i forhold til det du har nå.

    3. Jeg fikk ikke med meg hvor du skal. Så, hvor skal du? 😀
      Forresten, vi har hatt skole i 4 uker allerede.. Tiden går fort!

    4. Hei det høres så koselig og varmt der du skal i høstferein kos deg masse der!❤️ Jeg skal til Legoland med familien min og gleder meg veldig😃 Jrg tror du velger enten mørkeblå eller grått design og kanskje headeren er et bilde fra fotoshooten til kolleksjonen din. Elsker bloggen din 😘

    5. VIKTIG INFORMASJON!!!!
      Hei jennie
      Jeg sitter i bilen nå på vei hjem fra det hotellet du skal på!
      Noe som jeg tror du og Emilie Mari syntes er veldig stas er det att de holder på å spille inn til costa del Kongsvik 2 på hotellet dere skal på! Dere kan være statister vis dere vil men jeg var ikke det jeg hadde veldig lyst men jeg fikk ikke lov. Håper du koser deg! Forresten så er det veldig bra nett der!

    6. Mathea: He he, så moro. Siden de spiller inn nå så vil jeg tro at de er ferdige med å spille inn til vi skl på ferie dit. Jeg så på Kosta del Kongsvik 1, syns Lene kongsvik er veldig morsom 😀

    7. Det hotellet så utrolig fint ut! Jeg skal til Spania med resten av familien i høstferien, men da leier vi leilighet/rekkehus. Jeg er veldig glad i å se på bilder, men har aldri vært flink til å ta bilder. Det er kanskje fordi jeg nesten aldri ser bra ut på bilder selv…Hva er det hotellet heter? Skulle gjerne gitt det som ferietips til mamma.Jeg tror at du velger et babyrosa eller lyseblått design, og som ser annerledes ut enn det du har nå.

    8. Hei, jeg var på det hotellet rett får skolestart og det er et fantastisk hotell med en kul teen louge! Håper du kommer til å trives ! Elsker bloggen din 😍😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg