MASSE BILDER!!!

//samarbeid om kolleksjon

Hei

Da har jeg endelig fått bilder fra lanseringen av kolleksjonen som var forrige uke. Det var utrolig mange bilder men tok med de jeg likte best. Tenker masse tilbake på eventet og kan fortsatt ikke takke dere som kom nok. Uten hver enkelt av dere hadde det ikke blitt det samme. Og tusen takk til alle som deltok i konkurransen der det var mulighet for å vinne et gavekort på WOW til 3000,- kr og en shoppingrunde med meg i butikken. Vinneren ble en super søt jente som heter Victoria. (Hun ble kåret på IG brukeren til WOW på Oslo city)

I dag kan jeg også informere om at ” ELLA” toppen/genseren i kolleksjonen min nå er ute i butikk. Det er nok det plagget folk har spurt mest etter og nå har den kommet! Den finnes i tre forskjellige farger. Burgunder, en utrolig fin grønn farge og grå. 

Bildet av toppene finner du nederst i innlegget!







Topp 199,-

Hvilken farge likte du best på genseren?
Klem Jennie

12 kommentarer
    1. Endelig har genseren kommet!😄 var på wow i helgen å spurte etter den i grønn, siden jeg så den på et bilde der inne. Skal gå å kjøpe den imorgen elns 👍🏼💗

    2. Den grønne, det er litt uten for stilen min, men det er greit og forandre del litt.😀 jeg elsker bloggen din og har lyst til og bli som deg en dag. Du er så pen og har så fin stil. Jeg elsker alt i kolleksjonen din!!!!😍😍😍😍😍😍😀😀😀😀😘😘😘😘😘

    3. hei jennie
      hvordan får du så kul start på bloggen kan du pliz svare meg på dette.
      jeg lurer på hvordan du får den starten så fint.
      ps kan du komme til stavanger noeon gang pliz jeg og vennenne mine har så lyst til og møte deg pliz svar på denne kommentaren så fort som mulig er du snill
      klem iselin

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg