NY OG KUL KONKURRANSE!

Hei hei

//Jeg er invitert

Søndag 20. september er det eksklusiv førpremiere på «Descendants» på en Oslo-kino. Jeg ønsker derfor å ha en liten GIVEWAY på 2 billetter til filmen. Kanskje du vil vinne til deg og en venn?  I samarbeid med Disney Channel lodder jeg i hvert fall ut to billetter til førpremieren. 

LITT OM FILMEN + TRAILER

I høst dukker en ny ond generasjon av Disneys mest beryktede skurker opp på Disney Channel. Spillefilmen ?Descendants? handler om tenåringsbarna til Disneys mest beryktede skurker –  Malificent, Den Onde Dronningen, Cruella De Vil og Jafar. De vokser opp og krever sin egen plass i historien. I filmen møtes godt mot ondt i en sterk historie som tar for seg følelsesladde temaer som selvtillit, frihet til å velge, personlig ansvar, samarbeid, rettferdighet og empati. Tiden vil vise om disse onde tenåringene følger i sine utspekulerte foreldres fotspor. 

 

Jeg har sett på DISNEY helt siden jeg var liten og jeg kan fortsatt sitte den og kose meg med det. Har jo allerede sett filmen MALIFICENT med Angelina Jolie, som også er av DISNEY. Syntes den filmen var helt fantastisk og etter å ha sett filmen for den kommende «Descendants» håper jeg på en like bra opplevelse.

Legg igjen en kommentar og fortell hvem du vil ta med deg på den eksklusive førpremieren av «Descendants». Husk kontaktinformasjon

Før du deltar er det fint om du spør dine foresatte om du i det hele tatt har mulighetene til å stille opp denne dagen, førpremieren er i Oslo. 

 

Klem Jennie

71 kommentarer
    1. jeg ville tatt med min lillesøster Greta, for hun er min beste venn og den beste søsteren i vreden!! ❤️
      kontakt i formasjon:
      telefon nummer: 41761273
      (jeg har skrevet brev til deg og ga det til deg på førlansringen på WOW Oslo City, har du lest brevet?)
      JENNIE SOFIE? ❤️❤️❤️

    2. Hei! Jeg og bestevennen min (Tina myrvollen ) har lyst til på de bilettene veldig!PS skal vi bli med deg på filmen/ sitte ved siden deg

    3. Jeg vil gjerne ta med meg bestevenninna mi på premieren, fordi hun har bursdag noen dager senere, og det hadde vært morsomt å overraske henne med å ta med henne på premieren 🙂
      Itillegg har vi begge kjempe lyst til å se den filmen 😀

    4. Hei! Jeg er en jente på 14 år som har lyst til å ta med en av mine bestevenner❤️ Jeg har alltid likt Disney Channel! Jeg og bestevennen min sitter og ser på mange av programmene der når vi er sammen❤️ Masse av set er morsomt og noenganger er det litt trist❤️ En av de som er med i filmen er med i den beste serien vi liker å se på❤️ Så hadde vært utrolig morsomt og koselig å si til bestevennen min at jeg har fått to billetter, da hadde hun blitt utrolig glad❤️ Kontakt info: insta: juliebergorskaug

    5. Jeg og faren min har veldig lyst til å se Descendants sammen, og jeg har ventet lenge på å få kunne se den. Det hadde Vært kjempe gøy å vinne de 2 bilettene ☺☺☺☺

    6. Hei! Jeg har veldig lyst til å ta med meg min aller besteveninne Sakira!
      kontakt: instagram, @halellma

    7. Hei❤️ Jeg vil ta med meg besteninnen min Emilie på Oslo- kino og se Descendants. Hade betydd så utrolig mye å få dratt med henne, og hun vil nok bli såå glad!❤️ Dette hadde vært en super mulighet for å ha en dag sammen, og fått en koselig jentetur på førmremiere på Descendants💗 Håper jeg er så heldig å få tatt med meg Emilie på kino! Hadde betydd såå utrolig mye❤️❤️
      Kontakt meg på:
      Mail: [email protected]
      Mobil: 45834135
      Instagram: Sandra_helen_
      Stor klem fra Sandra❤︎

    8. Nå er det lenge siden jeg har gjort noe med lillebroren min, så det må være han jeg vil ha med 🙂

    9. Jeg vil ta med meg min bestevenn Kristine. Vi har det alltid gøy å vi elsker å dra på kino sammen.
      Hun har snart bursdag og jeg er ikke hjemme da, så da kan det være en liten feriring før hennes egen bursdag.
      mail. [email protected]

    10. Hei! Jeg og bestevennen min (Tina myrvollen ) har lyst til på de bilettene veldig!PS skal vi bli med deg på filmen/ sitte ved siden deg

    11. Jeg ville tatt med meg min aller beste venn fordi vi har ikke vært så mye sammen i det siste så da tenkte jeg at det var en gin mulighet til å gjøre noe med henne❤️❤️❤️❤️
      IG:synne003
      Jeg bare lurte på når du skal legge ut flere bilder fra evente jeg var der og jeg håper du likte brevet fra Synne jeg ser virkelig opp til deg og skal nok sende deg en pakke også ❤️-LIG hilsen Synne

    12. Jeg har gledet meg så utrolig lenge til denne filmen skal komme ut, det har også min beste venn/kusine! Jeg ville så gjerne ha tatt med henne om jeg hadde vunnet❤️Jeg får vel bare krysse fingrene✌🏽️ Du kan kontakte meg på instagram @camilla_carho

    13. Jeg ville tatt med meg min beste venninne som jeg ikke ser så ofte fordi vi bor langt unna hverandre
      Og vi snakker ofte om hvor kult det hadde vert og ha blogg sammen og lager og redigerer videoer sammen hele tiden

    14. Jeg ville tatt med meg min beste venninne fordi vi ser ikke hverandre så ofte og vi snakker ofte om hvor kult det hadde vert med en egen blogg og lager og redigerer videoer hele tiden mens vi er sammen

    15. Ville vært flott om jeg kunne dratt på kino med tvillingsøsteren min, Zenarin. Har sett traileren mange ganger og har veldig lyst til å se den på Disney Channel, men hadde vært kjempebra om jeg vant billettene. Hvis jeg ikke tar med Zenarin, tar jeg med bestevennen min Sarah

    16. Hei! Jeg vil gjerne vinne de billettene siden,?helt siden det kom på tv at den skulle komme, så har jeg vært veldig gira på det! Håper jeg vinner, jeg blir veldig glad hvis jeg vinner, siden ville se den helt siden det kom reklame av det. Hvis jeg vinner, vil jeg ha med: Elisabeth, hun er min alle bestevenn, og ville se den veldig lenge.
      Vil så gjerne vinne!

    17. Skal du dit?❤️ Har så lyst til å møte deg! Du er et stort forbilde😍 har også handlet mye fra kolleksjonen din❤️ Glad i deg❤️💘❤️💘❤️

    18. Jeg har lyst til å ta med min bestevenn Auriane! Vi har vært bestevenner i 8 år og vi starta på ungdomsskolen etter sommern, vi kom ikke i samme base, så vi er blitt ganske splitta, jeg vil tilbringe en dag med henne sånn at vi kan le og kose oss som vi alltid pleide å gjøre👍🏼❤️Ig: Biroshsimo Snapchat: birosh10, mer kontakt send mail

    19. Får man møte deg der????
      Håper det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3 Jeg vet ikke helt om jeg vil delta fordi jeg liker ikke skumle filmer, men hvis jeg møter deg så er det verdt det<3<3
      Stå på Jennie og pliiiiiis aldri slutt å blogge!!! Klem

    20. Heisan💜 Jeg er din størte fan i hele verden💜 Jeg elsker deg så veldig utrolig mye mer enn andre tror jeg, elsker bare elsker deg💜💜 Jeg har et spørsmål: Hva er adressen din, jeg vill vite det fordi at jeg har tenkt å kanskje gi deg noe?!!?
      M.V.H Sunniva(din største fan-en i hele verden) Solheim Rødal💜💜

    21. Jeg vil ta med meg min aller beste venninne som jeg har kjent siden hun ble født😍vi har godt gjennom veldig mye og jeg vil gjerne tilbringe disse to timene av filmen til å være med henne❤️ Håper vi vinner💘💘💘💘 PS: jeg tror ikke eposten min fungerer så du kan heller sende direkt på instagram @hiley_saddul
      Hilsen en megafan

    22. Hei! Hvis jeg vinner ville jeg tatt med meg min beste veninne, Josefine 🙂 Jeg elsker disney channel og disney filmene! Tror jeg har sett alle filmene på disney channel 😀 Jeg har gledet meg til denne filmen leeeenge!

    23. Vil ha med meg min fantastiske bestevenninne Sofie,
      som faktisk møtte en av hovedrollene i filmen når hun
      Var i USA i ferien!💕 Hun møtte faktisk Dove Cameron!
      Hun vil så gjerne se den, og d vil jeg og❤️ håper
      På det beste! Kontakt med på instagram: Henriette.simonsen

    24. Hei jeg vil ta med meg bestevennen min Mia, fordi vi ikke har vært så mye sammen i det siste. Og vi elsker skumle filmer. Instagram Eline_langoy ♥♥Savner hun.🌸

    25. Hei! Jeg ville tatt med meg tvillingsøsteren min Hannah! Vi har ikke så god råd og hun er der alltid for meg og støtter meg 110% så jeg ville tatt med meg henne og fått en opplevelse for livet. Dessutten er hun stooooooor fan av deg, så det ville vært ekstra kult!
      Instagram: norah_jerraker Eposten min: [email protected] <3

    26. Jeg ville tatt med meg bestevenninnea mi Marthe vi har gledet oss til filmen i flere måneder så det hadde vært kjempe gøy om vi fikk se den sammen på kino💘 kontakt info: [email protected] (husker ikke min egen Email) IG @ juliethomassen 💘 håper jeg vinner💘😍

    27. Jeg ville tatt med meg min aller beste venninne Marthe, vi har gledet oss til filmen i flere måneder å det hadde vært så gøy om vi kunne se den sammen på kino💘 kontakt info: [email protected] (husker ikke min egen Email) ig: @juliiethomassen 💘 håper jeg vinner💘😍 (jeg har skrevet to ganger fordi jeg skrev feil på den første)

    28. Jeg vil gjerne ta med min bestevenn Louise<3 vi begge har veldig lyst til å se den.
      instagram: eliseethorvaldsen

    29. jeg vil gjerne vinne biletten og vil ta med meg søstera mi fordi hun hadde bursdag og jeg ga henne ikke gave. er ikke så flink til å skrive siden jeg går i 3 klasse. kan du heller sende direkt til søstera mi på instagram hvis jeg vinner hun heter @hileysaddul

    30. Jeg ville tatt med min beste venn Stine vi kan alltid stole på hverandre og hun er bare best ❤️
      Og hvil gjerne dele enda ett fint morsomt og koselig øyeblikk med hun💗 håper virkelig jeg vinner💗

    31. Hei! ❤️ En fin bursdagsgave til søsteren min som er 12 år 💗 hadde vært kjempefint om jeg hadde vunnet for hennes og min egen del😍 Tusen takk for denne muligheten! Instagram : @Sainalove99

    32. Jeg ville ta med bestevennen min Mari. Da jeg var liten bodde jeg i et rekke hus og Mari var naboen min. Da var vi sammen vær eneste dag, men nå som jeg har flyttet en time unna henne. Jeg ser henne bare noen få ganger i året og det er veldig dumt. Derfor vil jeg ta med nettopp henne på kino.
      Elsker bloggen din.
      Hilsen Vilde Iversen Herland
      kontakt: [email protected]

    33. Jeg har lyst til å ta med min bestevenn på kino , fordi at vi gjør nesten alt sammen ❤️
      Instagram 04Ira04_
      E-Mail : [email protected]
      Håper jeg får de to billettene ❤️❤️❤️❤️

    34. Hei! Jeg vil ta med min bestevennine Selma, vi elsker å dra på kino sammen, men har ikke vært det på en god stund nå.. Hun har nettopp kommet hjem fra USA, så det hadde vært en perfekt mulighet til å gjøre noe koselig sammmen.❤️ Håper virkelig jeg vinner😌❤️ Klem andrea😌
      IG: andrea_bye
      E-post: [email protected]

    35. Jeg ville tatt med meg mammaen min, det høres kanskje litt rart ut. Men en gang i blandt synes jeg det er hyggelig med disse mor/datter øyeblikkene vi har i sammen😊
      Jeg hadde blitt utrolig glad, hvis jeg vant! Og du kan kontakte meg på IG om jeg vinner @emilie_nm02
      💗💗💗

    36. Ville blitt så takknemlig hvis jeg vant! ❤️ Takk for denne muligheten Jennie Sofie
      Sånne sjanser får du bare noen ganger 😍 glad jeg er med i denne konkurransen

    37. Perfekt bursdagsgave for kusina mi !😍 blir så heldig hvis jeg kan gjøre noe for henne ❤️
      Kjempefint at du har konkurranser som passer til overaskelser , kan ikke takket deg nok 😚
      Instagram : @mstoessel

    38. Ville blitt så utrolig glad om jeg vant! 😍 Det beste er at du skal være med, så jeg før en sjanse til å møte deg også ! ❤️❤️❤️ Ville tatt med søsteren min siden vi ser alltid på kino sammen ☺️
      Takk for muligheten , Jennie Sofie !
      Instagram : @Tinistaforever

    39. Jeg vill veldig gjerne ta med lillesøsteren min, hun har gledet seg til den filmen ganske så lenge nå. Selv har jeg også lyst til å se den. Håper å vinne😊

    40. Hei jeg ville ha tatt med beste venninna mi👭
      Jeg har gleda meg helt siden det ble reklame for den👍
      Så det hadde vert veldig fint å kunne se den litt før😉
      Snapchat: millehb123
      Ig:milli_1cool_2
      PS.skal du se den med de som vinner
      Kjempe glad i bloggen din💟💟💟💟💟
      Leser bloggen din mye….. Og er kjempe fan av deg😘😘😘😘😘😘😘😘💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙💙💙💗💗💗💗💗💗💗💗💗💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟

    41. Ville blitt så glad hvis jeg vant! Kinobillettene pluss å møte deg! Ville såklart tatt med søsteren min, for jeg drar alltid på kino sammen med henne. Håper jeg vinner vil bli så takknemlig! Tusen takk, Jennie Sofie, veldig hyggelig at du har konkurranser som dette, gjør meg veldig glad!
      Instagram @sainalove99

    42. Ville tatt med bestevennen min siden vi begge har så lyst til å møte deg! En drøm som går i oppfyllelse om vi får faktisk gå på kino når Jennie Sofie er der!!! Tusen tusen takk for denne muligheten, jeg håper jeg vrikelig vinner, for min og bestevennina mi sin del<3<3<3
      Du kan kontakte meg på instagram : @martinastoessel_ (fanpage)

    43. Ville blitt så glad og takknemlig hvis jeg vant for min bestevenn og jeg! Hun hadde blitt så glad<3 Håper jeg vinner for min og hennes del, vi vil bli veldig takknemlige og glade.
      gmail: [email protected]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg