ON THE RADIO

//samarbeid

Hei

He he, noen ganger syns jeg bare engelsk overskrift høres så mye bedre ut. Som det står så skal jeg på radiobesøk i morgen. NRK Radio Super har igjen invitert meg til “Skolefri sending” og jeg gleder meg. Veldig koselig å være der og litt spennende fordi man vet jo ikke helt hva som skjer i løpet av sendingen, for alt er jo direkte. 

Heldigvis har jeg kort skoledag i morgen og rekker alt dette etter skolen og før VIP-Lanseringen på Oslo City i morgen kveld. Noen dager blir bare litt travlere enn andre dager, men jeg elsker faktisk å ha det litt hektisk. 

Så i morgen kan du høre meg direkte på “Skolefri” hvor enn du bor i landet 🙂 Og for dere som bor i Oslo eller i nærheten så sees vi kanskje i morgen på VIP-Lansering. 

Gruer meg nesten litt til morgendagen er over, for da er jo hele WOW-prosessen ferdig. Samtidig gleder jeg meg til å se bilder av følgerene mine i plagg de kjøper i fra kolleksjonen som de tagger med #wowbyjenniesofie eller sender til meg enten i posten eller på mail. Postadressen min er: Jennie Sofie, Postboks 3, 1451 NESODDTANGEN.

Da skal jeg få lagt ut noen av disse bildene av dere på blogg eller min IG. 

Ytterjakke kr 799,- fra WOW BY JENNIE SOFIE

Pleier du å høre på radio? 

Klem Jennie

29 kommentarer
    1. Elsker jakken!
      Jeg bor i Bergen, så jeg kommer ikke 🙁
      Jeg lurte på om du får noe av pengene som WOW får av det du har laget?
      Elsker kolleksjonen din! Du er heldig som får lov til noe sånn!!
      Klem

    2. Omg, kan nesten ikke vente til i morgen😍 gleder meg sykt til VIP lanseringen på Oslo city, er det liksom bare å gå rett inn i wow og så er man der liksom?

    3. Omg, kan nesten ikke vente til i morgen😍 gleder meg sykt til VIP lanseringen på Oslo city, er det liksom bare å gå rett inn i wow og så er man der liksom?

    4. Jeg mener at man ikke kan få både pose og sekk. Du føles bortskjemt ut som får ting sponset, noe som er veldig dyrt. Det er mange med dårlig råd som kanskje leser bloggen din, som ser hvor mye morsomt du er med på som de aldri kan få gleden av.. Tenk litt på det

    5. Anonym: alle har jo samme mulighet. Jeg jobber jo for det også. Du kan bli skuespiller du. Jeg var på audition med tusenvis av andre. Bli blogger, blogg bra, vær hyggelig, knytt bekjentskap, vær positiv. Bruk mye av din tid på blogg og tål å bli hatet og likt. Lykke til. Verden ligger for dine føtter. Språkreisen fikk jeg fordi jeg blogget om den og det tar tid å blogge også. Pluss flere vil at jeg skal blogge.

    6. Kjempekul jakke! Bare lurer på hvor skjerfet er fra? Hadde vært fint å ha nå som det offisielt er nødt 😉

    7. Anonym: Ja, det har skjedd mye siste året. Veldig heldig som blir spurt om å være med på så mye spennende. Så lenge jeg putter skole og sport først og har tid til venner og familie så er det bare gøy å være med på de ulike tingene.

    8. Når det er noe morsomt å høre på så❤️ Gleder meg masse til å se deg igjen i morgen skal også sefølgelig prøve å få hørt deg på skolefri også ❤️

    9. Hva tjener du på dette?? Å har du et sett av alle klærne du har laget eller må du kjøpe det??? Litt dårlig forklart men tror og håper du skjønner hva jeg mener, lykke til i morgen kan dessverre ikke komme drar på kanotur med skolen i morgen!!!!!

    10. Kan dessvere ikke komme på wow lanseringen din!!!! Kan du komme til Holmlia en gang??? HOLMLIA LIGGER I OSLO<3
      ÅÅÅÅÅ! DET ER SÅÅÅÅ SYND AT JEG IKKE KAN KOMME !!! HADDE SÅ LYST Å MØTE DEG<3!!!!!!
      JEG ER TRIST!!!

    11. Hei<3
      Sorry, men jeg syns din kolleksjon er noe av det beste som har skjedd wow, nå som din kolleksjon er kommet er det blitt mere som W😍W haha. Men jeg lurer litt på hvilken størrelse bruker du i jogge dressen?😅☺️

    12. Hei<3 du er så dyktig og utrolig flink😅 jeg lurte bare på hvilken bukse størrelse bruker du i joggebuksen din?😅💜 nå som du har blitt en del av wow så har det blitt W😍W haha<33 du er fantastisk søt mot dine fans også😚😚

    13. Hei💗 superfin jakke😍 har veldig lyst på selv og lurer på hvilken størrelse du har💞den satt superfint på deg😍👌🏼

    14. Har den jakken selv, kjøpte den idag❤️ Elsker kolleksjonen din, men dumt at jeg ikke kunne komme på VIP-lanseringen på Oslo City! Håper at jeg en gang kan møte deg!!!😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg