DET LYSER OPP DAGEN!

Hei

Beklager for ikke noe innlegg i går men jeg var på cup fra tidlig på morgenen til sent på kvelden. Etter 1 dag med kamper i går sov jeg over hos Tuva til i dag og dro for å spille flere kamper. Da jeg kom hjem var jeg supersliten. Vi hadde dessverre ingen innbyttere og når du i tillegg gjør det mot bra lag sier det seg selv at man blir litt sliten. 

Heldigvis kom jeg hjem til noe som alltid er koselig. FANPOST!!!!! Blir så glad når jeg får brev fra dere. Det varmer hjerte mitt at folk tar seg tid til å skrive til meg og sende det. Takk til Marie og Anna <3 Det er fortsatt folk som sier de vil sende meg ting og om de kan få adressen min. Jeg vet ikke om alle har sett det men jeg ha fått en postboks. Adressen til den står under bilde av meg på høyre side av selve bloggsiden min, men legger den til her en gang til for dere. 

Om du vil sende meg post er adressen: Jennie Sofie, Postboks 3, 1451 NESODDTANGEN


I morgen er det skole igjen og jeg begynner allerede å kjenne at jeg gruer meg. Ikke fordi det er kjedelig eller tøft,  men tanken på alle leksene jeg har til uka er grusom. Kan det ikke bare bli høstferie snart. 

Egentlig hadde jeg tenkt til å filme siste del av spørsmålsrunden om språkreisen, men kamerastativet har dessverre gått i stykker. Skaffer meg et nytt i løpet av kort tid. 

Håper alle har hatt en fin helg!

Klem Jennie

8 kommentarer
    1. Idag har jeg også sykt myyye lekser har lekse i alle fag bortsett fra 2 og jeg gruer meg til jeg må sette meg ned å gjøre det
      🙁 Lykke til med leksene Jennie <3<3
      Klem Tuva <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg