FØRSTE UKA

Hei

Da er første uka på skolen over og jeg må si, den var ikke så fæl. Hahahaha! Har ikke hatt så mye lekser, men mer fag på skolen. Jeg har i hvert fall kost meg masse med venner som jeg har savnet i sommerferien.

Før jeg dro til Østerrike hadde jeg bare badet en gang i sjøen , og det var faktisk da vi spilte inn ” ELEKTRISK” Nå har jeg fått badet 3 ganger til bare denne uka. Det er alltid litt kaldt når jeg går ut i vannet,  men så blir jeg litt mer vandt til det. Det er jo også meldt fantastisk vær til helgen så det er noe jeg bare må utnytte og finne på noe gøy. 

Har også fått vært på trening, noe jeg også har savnet masse. Jeg elsker å spille håndball og utvikle meg så det var supert å starte opp igjen. 

Nå skal jeg på trening, fått nye treningstider denne høsten. Det blir 3 treninger med håndballen i uken, pluss at jeg frem til høstferien hospiterer hos et annet lag også slik at jeg trener to håndballtreninger på torsdager. 

Ønsker deg en superfin helg. Har du noen planer?

Klem Jennie

22 kommentarer
    1. Jeg hadde bursdag i går så vi skal feire bursdagen i morgen med familie og venner ❤️ Vi skal også feire lillesøstera mi sin bursdag får hun har bursdag i morgen 🎉🎂

    2. Ømsker deg også en superfin helg!
      Har ikke noen planer denne helgen, men neste helg skal jeg til Tusenfryd ( på 30.august/neste lørdag)
      Kos deg!

    3. Hei💕💭du har kjempe brae innlegg på bloggen hvær eneste gang😍og du er så flink til å ta bilder😚men hvordan lærte du backflip og flikkflakk?💎✨jeg har så lyst å lære det men hvet ikke hvordan😪så jeg hadde blitt kjempe glad om du hadde noen tips💕💦klem

    4. Så bra at du hadde en fin start på skoleåret😊👍🏽😘
      Vi har ikke hatt noen lekser denne uken, som har vært veldig deilig. Merker at det hjalp litt på motivasjonen at det var en rolig start😍👌🏽
      Kos deg masse denne helgen med venner og familie! Mange sommer hilsener fra Malene😊😊

    5. Innleggene dine er kjempe brae og elsker bloggen din😍 kan du ha innkjøpsvideo i fra Østerrike?😊

    6. Planen min er blant annet å følge med på min kjære fetters nye blogg ( oliverhagapedersen.blogg.no), han startet i dag.

    7. Hei Jennie! Er det lenge til tullesminkevidioen kommer?😊 Jeg gleder meg så, den andre var kjempemorsom💗💗 Bloggen din er superbra, den er det første jeg kikker på når jeg står opp og det det siste jeg ser på før jeg legger meg!! Hilsen Helen💕🙈✌️🎀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg