ENDA EN SOLRIK DAG

Hei

I dag har jeg hatt en super dag i sola med lillesøster. Litt tidligere på dagen syklet vi til butikken. Der kjøpte vi blant annet hver vår drikke og en mango som vi skulle ha til lunsj litt senere da vi kom hjem. Da vi kom hjem tok vi på oss bikini og solkrem. Deretter la vi oss på terrassen med oppkuttet mango og en kald drikke. Helt perfekt!  I Østerrike ble det ikke så mye tid til å sole seg, så var utrolig deilig å få en i dag. Ikke minst fikk jeg en fin dag med bare meg og søster.

Det var også fint vær i går men da filmet jeg video, redigerte og var på trening. 

Etter middag ble det is bak i hagen<3


Hvordan er været der du er?

Klem Jennie

20 kommentarer
    1. Åå!! Her har det også bare vært koos<33 Digg å blogge i nydelig sommervær, for en gangs skyld:) Et lite øyeblikk føltes det helt som om jeg var i syden!! Hvor kjøpte du den iskoppen? Den var jo bare såå nydelig! Ha en god fredag videre<33 -Kos og klem

    2. Er det lenge til sminkevideoen kommer unnskyld at jeg maser men har så lyst og se den den første var super morsom og har sett den mange ganger og blir ikke lei av den du og Tuva er så morsomme og jeg leser på bloggen din hele tiden du er bare så kul og du er så heldig som har gjort så mye kule ting i livet ditt kunne ønske jeg også hadde hatt det sånn😀

    3. Hørtes ut som en perfekt sommerdag! ❤️😍👍🏽 Det er alltid koselig med litt søsken-tid😊 Har en bror som er 03/12 år, å jeg savner den tiden hvor vi var mer sammen, men nå er han litt mer ute siden han er blitt eldre😟
      Kos deg videre de siste sommerdagene Jennie! Mange klemmer fra Malene☀️❤️

    4. Kan du lage en back to school video eller et innlegg? Hvor du viser antrekk, sminke og hva du har i skolesekken?? 🙂

    5. ENDELIG!! har vært borte uten nett i fire dager, og har ikke fått lest bloggen din på så lang tid :-((
      loveu

    6. Her har været vært helt supert😍med masse sol hele dagen☀️Ha en super dag videre😚💗Hvor gammel er lillesøsteren din?👭

    7. Kan du lage et innleg med forslag til anntrek første skoledag, eller hva du skal bruke? Vet ikke hva jeg skal bruke og du har sykt fin klesstil!! 😄❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg