SORRY SORRY SORRY

Hei

Beklager for sent blogginnlegg. Jeg har brukt mye av dagen på å redigere en video i et nytt program jeg tester ut. Da videoen var ferdig startet jeg import til YOUTUBE men det feilet 2 ganger. Den 3 gangen tok det litt tid men det ble hvert fall lastet opp. Deretter fant jeg ut at det var en feil i videoen, så jeg må endre og laste opp på nytt. Videoen vil derfor komme i morgen, men allerede tidlig på dagen. Skal prøve å få lagt den ut litt etter at jeg har stått opp.

Jeg liker veldig godt å redigere videoene min siden jeg finner nye og kule måte å fikse og trikse med de på.  Det blir noen kule effekter i videoen som kommer så det er bare å glede seg. 


 

Har du tips til en video jeg kan lage nå som det nærmer seg skolestart?
Klem Jennie

59 kommentarer

Siste innlegg