SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDE

Hei

//samarbeid

Her er endelig første del av ” MIN SPRÅKREISE MED EF 2015″ , hvor jeg da svarer på spørsmål dere flotte lesere har sendt inn. Det vil komme en DEL 2 og en DEL 3 snart så det er bare å følge med. Håper dere liker den! Dere kan fortsette med å stille spørsmål om min reise til Brighton i kommentarfeltet og gjerne gi en tilbakemelding her på bloggen også.

Om du har spørsmål utover de jeg svarer på vil jeg råde dere til å ta kontakt med EF, du kan også bestille en gratis brosjyre med masse info og bilder som kanskje vil hjelpe deg til å finne ut hvor du helst vil reise. Trykk her for å komme dit<3

 

God helg til dere alle 🙂

TRYKK HER OM DU VIL KOMME TIL INNLEGGET MED BILDER FRA ROMMET MITT I BRIGHTON. 

Klem Jennie

28 kommentarer
    1. hei jennie. jeg lurte på om du kunne lage flere challange med tuva. for eksempel smoodhie challange eller chubby bunny chalange. pluss si hei Hanan du er kul. klem Hanan

    2. i skoletimene dere hadde, måtte dere snakke engelsk hele tiden og måtte du stå forran alle og snakke engelsk for alle folkene! var det skummelt?

    3. bra video! kan du lage en snapchat bruker hvor du legger ut ofte på mystory så vi får se litt mer hvordan hverdagen din er? føler ikke vi får se så mye av deg og sånn❤️❤️

    4. Hei Jennie❤️ Jeg lurer på hvilke app du bruker på å redigere vidioene dine, eller hvilken redigeringsapp du anbefaler for iPhone? Som den du brukte på denne videoen😁
      bloggen din er kjempe bra! Stor fan❤️

    5. Hei Jennie!
      Bare lurte på om du har vurdert å lage ny header snart? Ikke misforstå, den du har er fin altså, og du er jo alltid pen på bilder 🙂 men tenkte at det kanskje var på tide med en forandring, man kan jo bli litt lei etter hvert.
      Klem 🙂

    6. Hei jennie sofie ❤
      Jeg er en som ser veldig opp til deg😍😍
      Jeg lurer på om du kommer noen gang til Farsund? ?
      Og en ting til har du telefonnummeret til M&M??
      Piss svar meg😍

    7. :-)<3 bra svart, syns jeg! Og hvis du er litt irrritert på at jeg sender mange kommentarer så sorry, men jeg lurer på ganske mye om PENE PERSONER SOM DEG<3 OG SNILLE PERSONER DA;-)

    8. Siden du var på språkreise så likte du vel alt du gjorde 🙂 Men var det et eller annet som var kjedelig?
      og kan du si hei Tuva<3
      Klem<3

    9. Har du fortsatt kontakt med de vennene du fikk på språkreisen, sånn via snapchat, skype og meldinger osv?
      Hvilket land var de fleste nye vennene du fikk fra, eller var alle fra forskjellige land? I så fall hvilke?
      Snakket du andre språk enn engelsk og norsk når du var der?

    10. Hadde planelagt å dra på språkreise neste sommer i aldersgruppa 14-17 år, men går det fremdeles ann å dra om du fyller 14 en måne etter reisen?

    11. Kan du lage rom video❤️❤️❤️❤️ Og jeg ser opp til deg❤️❤️ Kan du følge meg på insta❤️ vikkipusen13

    12. Hvor mye kostet hele reisen?
      Jeg mener ikke shopping og sånt, jeg mener betalte du for selve reisen? Eller betalte EF for reisen?
      Håper du svarer på mitt spørsmål på DEL 2 eller DEL 3! KLEM<3

    13. Hei Jennie Sofie
      Litt rart å spørre om når du snakker om EF men jeg lurer på om hvilket språk du snakker med familien din i Østerrike😘👍
      Håper du svarer
      Klem😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg