KOLLEKSJONEN MIN!!

//samarbeid om kolleksjon

Hei

I dag kom dagen da jeg endelig skulle ta bilder til den nye kolleksjonen min i samarbeid med WOW. Vi har arbeidet med det i snart et år, og jeg syns tiden har gått utrolig fort. Da jeg kom dit fikk jeg se alle plaggene og når jeg først fikk de på var det utrolig kult, syns i hvert fall jeg. 

Under hele prosessen har det vært myyyye å gjøre og tenkte på. Jeg er jo ikke en profesjonell designer og kan ikke bare sette meg ned med pen og papir, tegne det jeg vil ha så blir det lagd. Det var ikke slik det fungerte. Jeg tegnet, fant inspirasjon, tenkte på farger og mønstre og masse masse mer. Det hendte derfor flere ganger at det ikke ble slik jeg tenkte. Jeg måtte derfor snakke med de jeg samarbeider med og prøve å forklare enda mer presis hvordan jeg tenkte. Det gikk flere ganger før vi fikk det nærmest mulig mine tanker, og ja det var litt frustrerende men nå som jeg er ferdig er jeg stolt av hva jeg har fått til, med hjelp i fra WOW. Og jeg er fremdeles litt i sjokk over at jeg faktisk er designer.

I dag var det også utrolig gøy. Jeg koste meg masse foran kamera. Jeg hadde noen kule rekvisitter og prøvde ut noen nye og kule hårfrisyrer. Kan rett og slett si at jeg elsker å være på photoshoot. 

Kan ikke dele alt for mye med dere ennå, men her er noen bilder tatt i kulissene i dag. Disse ble bare tatt av skjermen som var koblet opp mot kameraet under fotograferingen. 

HADDE DET VELDIG GØY


Er du spent på kolleksjonen?

25 kommentarer
    1. Du er såååååååå pen! Og ja, selvfølgelig er jeg syyyyyyyykt spent. Jeg kan ikke vente!!!!!!! Fine bilder foresten<3
      Kan du væææærsåsniiil å svare på mitt spørsmål: mitt spørsmål er: vil du delta i konkurransen på bloggen min??
      Du trenger ikke å svare ja, men jeg håper det da:-)

    2. Pene, snille Jennie, kan du værsåsnill svare på spørsmålet mitt, spørsmålet mitt er: vil du delta i konkurransen på bloggen min?
      Hvis noen andre vil delta da må jeg si hva bloggen min heter: horseloveren.blogg.no

    3. Jaaaaa!! Har lyst til å kjøpe alt du har designet ❤️❤️ Stolt av deg Jennie!! Har gledet meg siden første dagen du sa at du skulle lage en kolleksjon!!

    4. Jjjjaaaaaaaa sefølgelig gleder eg meg til kolleksjonen din kommer.eg synes stilen din er utrolig fin og at du er fin og💜 Drømmen min er og bli designer men eg er ikke så flink til å tegne😂 Ha ein fin kveld videre

    5. Så fin du var! Ser allerede at kolleksjonen din er kjempebra! Kommer GARANTERT til å kjøpe ett plagg eller fler. Gleder meg. Sykt😍 ps. Når kolleksjonen din kommer ut, selges den i hele Norge da? Siden jeg bor på vestlandet😁

    6. gleder meg kjempe masse fordi jeg vet du har en sykt kul og fin stil <3
      så dette blir utrolig artig 😀

    7. Hei det er meg Matta som alltid spør hva du har tatt bildene med. Nå vil jeg si noe annet: ikke bli sur på meg men jeg må bare si at det så ut som at du lekte kul. Du var IKKE KUL på bildene. En ting til: du bør svare på mer kommentarer enn det du gjør.
      Klem Matta

    8. Matta: Hei hei. Nå har det seg slik at når man jobber slik som dette i et studio så er det ikke alltid modellen som bestemmer poseringene. Selv syns jeg dette bildet er kult. Jeg svarer mer på spørsmål på IG, men her på bloggen får man jo mer informasjon. Jeg har spørsmålsrunder på Youtube av og til hvor jeg svarer på mange spørsmål samlet.

    9. Det blir utrolig gøy å se hvordan den blir! Det ser ut som at kolleksjonen din blir en stor suksess for WOW! Kusinen min handler masse, masse på WOW å hun kan heller ikke vente til kolleksjonen din kommer ut! Masse lykke til Jennie! 💞 Det kommer sikkert til å være noen som vil prøve å ødelegge dette øyeblikket for deg og kommentere stygge ting, men stol på deg selv! Du har gjort en veldig bra jobb, og jeg er stolt av deg som leser🎉💞
      Håper du nyter den siste biten av sommeren! 😘 Mange klemmer fra Malene 💞

    10. Åååå! Du er så heldig som er modell for WOW<33 Åssen kan man bli modell der? Setter pris på et svar<3 Har lissom aldri fått et helt klart svar på det:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg