VIIIIDEEEEEOOOO

Hei

//reisen var et samarbeid

Endelig har jeg fått filmet første del av SPØRSMÅLSRUNDE SPRÅKREISE 2015. Det er heller ikke bare del 1, ikke 2, men faktisk 3 deler. Valgte å bare filme den første delen nå slik at jeg kunne fokusere på de spørsmålene. Første del er mer “basic” om jeg kan kalle det det, mens den andre og tredje er har mer om skole, aktiviteter osv. Jeg forklarer det også videoen. 

Det har kommet inn over 200 spørsmål til sammen på blogg og IG. Jeg har forstått at det er mange som ønsker å dra på språkreise og at det for mange er viktig å få svar på spørsmål de har rundt dette. 

Om du har spørsmål utover de jeg svarer på vil jeg råde dere til å ta kontakt med EF, du kan også bestille en gratis brosjyre med masse info og bilder som kanskje vil hjelpe deg til å finne ut hvor du helst vil reise. Trykk //HER for å komme dit.  

 

Gleder du deg til videoen?

Er det ekstra viktig for deg å få svar på ditt spørsmål må du gjerne kommentere igjen under dette innlegget, så leser jeg igjennom alle spørsmålene her også.

Klem Jennie

43 kommentarer
    1. Hva syntest du er det lureste/viktigeste å ha med når du skal på språkreise, og var det noe du angrer på at du ikke tok med deg?😀

    2. Hei Jennie❤️ Jeg lurte på om du skal slutte å blogge når sommerferien er over? Klem fra Sigrid (en som ikke vil at du skal slutte å blogge)💕💟 elsker bloggen din og deg💟💕

    3. Jeg og en venninne vurderer å dra på språkreise neste sommer. Vi ble litt usikre da vi så at det kan skje at en av oss får 2. valget sitt. Bestilte du og din venninne sammen slik at dere var sikret å reise sammen eller bare tok dere en sjanse??
      Og vet du om det er stor sjanse for å få det du aller helst ønsker?

    4. Heia jennie💓
      Du har en fantastisk blogg!❤️
      Men jeg lurer på måtte du dele rom med noen
      eller fikk du et rom for deg selv?☺️
      Vuderer du å fare på språkreise til neste år
      også?☺️💕
      Instagram:camsim02

    5. Du sier reisen var samarbeid. Betyr det at du fikk reisen gratis? Om ja, var det gratis for vennina di også? Hva tenker du rundt dette?

    6. Hei. Kjenner du meg igjen(Anisa)?
      Må man betale selv for reisen? Og hvor mange år må man være minst? Det er viktig for meg å få svar:-)
      Klem

    7. Anbefaler du å dra til Brigthon på språkreise?❤️ har veldig lyst til å dra dit selv!!❤️

    8. Heii❤️ Jeg lurer på hvor de fleste klærne du kjøper er fra og hva er dine 5 beste klesplagg!😘😘

    9. Kjære jennie sofie først må jeg bare si at jeg er en stor fan😍😘❤️Spørsmålet mitt er hvordan du ble kjent med Caroline og pilar,jeg hvet jo at dere var på språkreise sammen men hvordan ble dere kjent dær?❤️Håper du svarer😘

    10. Hvilke attraksjoner anbefaler du?
      Hvilke steder kan man dra på språkreise til?
      Hva var det beste med alt?
      Hvis du skulle dratt på språkreise igjen, hvor ville du dratt og hvorfor?
      Stor fan!<3

    11. Kommer du til å dra på språkreise igjen og i såfall hvor? Og hvor gøy syns du det var fra 1-10? Foresten jeg elsker bloggen din!😍😎✌️

    12. Jeg er STOR fan av deg!😄Og jeg lurte på om det var bademuligheter i Brigthon og om du hadde det bra 😀💗Hilsen Norges største fan av deg💗

    13. Hei, hvor mye koster språkreise fordi det var en som hadde vært på språkreise og betalte 40 000 for turen og i tillegg for shopping og andre ting brukte hun rundt 20 000 og det høres helt sykt dyrt ut allerede bare shoppingen!!! Men hvor mye brukte du? Håper jeg får svar har veldig lyst å dra på språkreise selv!

    14. Har du kjæreste? Har du lyst på kjæreste? Hva blir du smeltet av når en gutt gjør noe for deg? Blir du lett forelsket? Har du øye til noen?

    15. Gleder meg til videoen om romtouren kanskje kommer:-)
      Hadde også satt pris på om kanskje etter hvert
      om du kunne lage en ny sminkevideo<3
      Du slettet jo den forrige du lagde.

    16. Hei!
      Jeg gleder meg til videoen 🙂
      Ser du har Real Techniques børster 🙂
      Jeg elsker sminken din! Så jeg lurte på om du kunne ha en sminkevideo snart?
      Klem

    17. Kan man reise med andre? Kan man besteme om man kan ligge på hotell rom? Går det at du har samme hotellrom vennene dine?:-) klem Louise✨

    18. Hei, Får dere karakter på slutten av oppholdet? isåfal er det samme karakter system som norge alstå 1,2,3,4,5,6? Hvilken karakter fikk du?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg