FORTSETTE Å BLOGGE?

Hei

Nå har jeg endelig kommet hjem igjen etter en super ferie. Var utrolig sliten da jeg kom inn døra og jeg måtte bare legge meg litt ned. Jeg syns ferien har gått alt for fort. Tanken på at jeg har vært på språkreise i to uker og at jeg har vært i Østerrike i over 3 uker, virker litt uvirkelig. Fordi jeg har har vært mye borte i ferien tror jeg det blir litt annerledes å komme tilbake til hverdagen. Man må jo huske at sommerferien en gang må ta slutt og du får ikke se den igjen før om et år. Hahaha, høres litt dramatisk ut men det er jo sant. 

Viste ikke helt hva jeg skulle gjøre når jeg kom hjem men så kom jeg på det. Jeg har jo ikke blogget eller lagt ut noe på IG på 2 dager. Det er jeg veldig lei meg for. Det er jo egentlig ikke så mange dager i forhold til hva andre gjør men jeg er hvert fall en som prøver på å få gjort det hver dag og om en dag glipper er jeg bestemt på å gjøre det neste dag. Men to dager uten blogg, det ble litt for mye for meg. Det ble visst litt lenge for mine faste og trofaste lesere også, for jeg fikk mange spørsmål om jeg skulle slutte å blogge. Til og med mail kom det i fra noen som var veldig lei seg og ba meg om å aldri slutte å blogge, og det gjorde meg jo glad…altså ikke at de var lei seg men at de liker bloggen så godt.

Nå er jo ikke ferien over ennå. Jeg har faktisk 2 uker til som jeg skal prøve å få brukt på venner, filme noen videoer og noen andre morsomme ting som jeg sikker kommer til å fortelle om en annen dag. Nå har jeg også fått kjøpt meg en mikrofon til kameraet mitt så lyden blir enda bedre. Har fått noen kommentarer på at jeg burde skaffe meg det og jeg vil jo selvfølgelig at videoene mine skal bli enda bedre. 

Alt jeg gjør nå er å gå igjennom bilder og takker for en fantastisk sommer. Mest av alt savner jeg nok Brighton. Så her har dere noen bilder fra turen dere kanskje ikke har sett. 



 

 


Noen andre som er hjemme nå?

Klem Jennie

16 kommentarer
    1. Ja sitter hjemme å ser på tv etter å ha overnatte med en venninne i 3 dager på rad👍🏻😄 sov i telt den ene gangen😄 ble litt beskymret når du ikke blogga på 2 dager, var veldig redd får at du ikke skulle blogge lenger får du er en fantastisk blogger og jeg bare elsker bloggen din😍 er innom den vær dag 😍😍 ble utrolig glad da det kom et innleg nå❤️ Håper du har hatt det helt fantastisk på ferie ❤️❤️ Stor klem fra en fast blogg leser 😍

    2. har vært hjemme nesten hele sommerferien egentlig😂 har spurt om jeg og en venninne kan få dra på språkreise til Brighton neste år og vi får kanskje lov!!! Det virker sååå gøy😍 hehe, ser at hun ene på det nederste bildet går på skolen min😂👌🏼

    3. Ja jeg er hjemme og har nok vert det hele tida hehe;-)
      Hvis jeg skal ha konkurranse på bloggen min, er du med da?
      Håper du svarer og er med
      P.S: Jeg skal bare ha konkurranse hvis jeg får flere kommentarer på innlegget jeg skrev idag:-)
      Klem<3

    4. har hatt en kjedelig sommer jeg:)
      utrolig fine bilder <3
      ble livredd da jeg leste overskriften, hahahah

    5. da jeg så overskriften løp jeg inn på rommet, og skrek inn i en pute 4 minutter i strek, men heldig vis var det ikke som jeg fryktet, jeg trodde du skulle skrive.” lurer på om jeg skal slutte å blogge” eller noe sånt. prooo….

    6. Så fint! Høres ut som om du har hatt en fin tur i Brighton. Håper at du har hatt det fint der 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg