UTE OM 3 DAGER

Hei

I dag fikk jeg endelig beskjed om når musikkvideoen ELEKTRISK kommer ut. Den kommer ut om 3 dager og jeg gleder meg masse. Er veldig spent på kommentarer og tilbakemeldinger på videoen. Tiden har gått utrolig fort siden vi filmet og det var en super opplevelse. Som dere også ser var vi jo utrolig heldig med været. Vi filmet inn to dager og det var ekstra koselig meg overnattingsbesøk i fra Maren i mellom innspillingene. 

Her i Østerrike er det dessverre meldt dårligere vær eller litt kaldere temperatur helt fra nå til vi reiser. Vi reiser på kommende søndag og jeg vet det høres rart ut men jeg gleder meg til første skoledag. Vet at mange sier det, men det blir jo ikke som forventet. He he he….men siden været ikke er helt på plass liker jeg å se på BACK TO SCHOOL videoer som kanskje gir meg litt inspirasjon. Det er jo et nytt skoleår og nye muligheter. Jeg har bestemt meg for å være enda mer ryddig helt fra staren. Altså ha litt mer orden i sakene mine og i skapet på skolen også. 

Nå skal jeg ut på en joggetur og utnytte at det ikke er så alt for varmt.

Gleder du deg til videoen kommer ut eller til skolestart?

Klem Jennie 

21 kommentarer
    1. Kjempe fin blogg! håper dagen blir kjempe bra<3 kanskje du vil ta en tur innom min blogg også? klem <3

    2. gleder meg veldig til videoen kommer ut, den er sikkert drit kul <3 men gleder meg ikke til skolen starter, er jo forsatt 3 uker igjen ca da 🙂 begynner på skolen den 18 august så 🙂

    3. Gleder meg kjempe mye til videon kommer ut:-)
      Kan du vær så snill og svare meg på hvor den hvite
      genseren som du har på deg i videoen er fra!
      Den er også på bilde nr.1 og bilde nr.5

    4. Gleder meg til å se videoen selv om jeg ikke er fan av M&M 😊 gleder meg ikke spesielt til skolestart da, hahah – men det blir fint med en ny start! ❤️

    5. skjønner ikke hvorfor folk synes det er ufortjent at du er med på musikkvideoen? det er så dårlig gjort av folk å si sånt,men de er bare misunnelige!:) gleder meg så mye til den videoen kommer ut!
      jeg elsker å se på back to school videoer, for jeg får mye inspirasjon fra dem jeg også. men vi har ikke skap på skolen, noe so er dumt, for det er jo ganske smart…
      har du Fjällräven kånken classic? synes den er så fin, og ønsker meg en selv men hvordan får du plass til alle skolesakene dine i den? den er jo ganske liten, så skjønner ikke helt. hehe. jeg har også mye lekser, og får ikke plass til noe i den jeg har nå:( kos deg masse resten av ferien!<3

    6. Jeg gleder meg til videoen kommer ut! 🙂
      Jeg skal begynne i 8. klasse nå, så jeg gleder meg litt til skolestart 😉
      Klem

    7. Vel fortjent av deg og Maren Sofie og være med i videoen syns jeg!<3
      Ååååå gleder meg syyyykt til videoen og jeg gleder meg kanskje litt til skolestart:-)
      Klem<3

    8. hei Jennie Sofie!
      syns du har kjempefint hår:)du passer kjempebra til videoen med M&M!
      GLEDER meg til å se videoen, Kos deg videre!

    9. Jeg gleder meg også veldig til skolestart har ikke sett vennene mine på veldig lenge, siden alle har vert opptatt på ulike tidspunkt.. Men nå til uken har jeg allerede planlagt at nå må vi gjøre noe… Vi kan ikke prate om hvor vi har vert på første skoledag eller? Da skal vi jo prate om hvor mange søte gutter vi har sett:) haha. Men håper du får en veldig fin skolestart Jennie:) Husk å se på what i have in my backpack om du skal være ryddigere. Når det kommer til å ha det ryddig når man stater i 9.kl så er det veldig viktig. I 8. Kl får du jo ikke jo så veldig fort rødlapper siden det er første året:) Jeg har hele tiden fra jeg startet i 1kl har alle lærene jeg har hatt kalt meg rotete… Jeg rotete det går ikke ann, men det var jeg helt til 8.kl 🙂 PS: starter i 9.kl 💕 Kos deg resten av ferien:)

    10. Gratulerer Jennie Sofie:) Videoen er ute for en time siden og det er over 2000 som har sett den allerede inkludert meg<3 Super fin sang og du og Maren Sofie gjorde den bare bedre med "sjarmen" deres:)
      Klem Margrethe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg