DINO GOLF

Hei

I dag slo ikke været helt til og det regnet mesteparten av dagen. Det var heller ikke så varmt, men da kom endelig de tykke genserne jeg tok med meg til nytte. I forgårs var jeg og familien i byen men som jeg sa begynte det å pøsregne, tordne og det føltes som en liten storm. Litt senere på dagen da været hadde lettet tok vi oss en tur og spilte minigolf. Jeg elsker minigolf selv om jeg ikke er så god. Kom faktisk på nest sisteplass. Hahahahah!  Liker også at den minigolfen vi er på har et dinosaurtema og masse detaljer fra den tiden de levde. Banen har hele 18 hull og alle hadde det veldig gøy. 

 

 

Suuuper stor dinosaur!!!



Liker du minigolf? Har du prøvd det før eller har lyst til å prøve det?

Klem Jennie

16 kommentarer
    1. Hei Jennie Sofie (: Jeg skulle bare si at jeg syntes du er en suveren blogger og du gjør det kjempe bra!:) Jeg leser bloggen din hver dag og leser hvert eneste innlegg 🙂 Du er kjempe flink rett å slett 😉 Jeg er et par år yngre enn deg men uansett ..Jeg digger deg rett å slett 😉 Skulle egt. legge ut dette i går men rakk det ikke. Jeg er virkelig glad for at du står mot de haterene som skriver drittt om deg! Det fortjener du virkelig ikke!! Du er sterk og jeg er glad for at du er du 🙂 Jeg vet at vi ikke har møttes og sånne ting en uansett ville bare si det ut 🙂 -Mvh: Emma (:

    2. Hei!
      Jeg liker minigolf! 🙂
      Jeg har spilt minigolf i Thailand mange ganger, det var også dinosaur tema 🙂 Parket het ‘Dinoparken’ 🙂
      Jeg har bare ett spørsmål 🙂 Det er ikke hva du tok bildene med, haha 🙂 Men jeg lurte på hvor shortsen var fra?
      Klem

    3. Så bra dere hadde det gøy!😀
      Ja, jeg syntes minigolf er kjempe gøy! Vi pleier å kjør til et sted som heter Tjøme å spille det der på sommeren, det er veldig morsomt og koselig 😍
      Kos deg videre😘

    4. Åja 🙂
      Jeg beklager hvis jeg irriterer deg med alle spårsmålene altså… 😁
      Men kjøpte du den i fjor eller noe? Eller nå? Eller fikk du den ? 🙂
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg