Disse sommerdagene…

Hei hei

Beklager for at det ikke kom noe innlegg i går. Har dessverre fått streptokokker igjen og det er ganske så slitsomt. Jeg sovnet derfor i senga og våknet ikke før ganske sent på kvelden. I dag har jeg heldigvis hatt mer energi selv om halsen er sår og vond. Jeg startet dagen med å være litt ute i hagen. Jeg fikk låne en sparkesykkel og spilte litt basket. Litt senere dro vi på et senter ikke så langt unna og var der noen timer. Da jeg kom hjem igjen var jeg ganske sliten men det stoppet meg ikke i fra å ha noen basketballkonkurranser.



Så har jeg noe veldig spennende å dele med dere lesere. Som noen var dere sikkert vet har jeg vært så heldig å få spille i en musikkvideo med Marcus og Martinus. Den er til den nye sangen deres ” ELEKTRISK” . Videoen kommer ut om noen få dager men om du er alt for spent kan du sjekke min Instagramkonto for en liten teaser. Jeg er like spent som dere på denne videoen. 

(Trykk her for å komme til IG kontoen min)

Du kan finne selve sangen på ITunes, Spotify og Youtube!!

Link til YOUTUBE ved å trykke her

Hva syns du om sangen?

Klem Jennie

14 kommentarer
    1. Fine bilder!
      Synd du har fått streptokokker 🙁
      Men jeg syns musikkvideoen er bra! (ut i fra hva jeg har sett av den) Hehe 🙂
      Men jeg lurte på hva bildene er tatt av ? 🙂 og hvem tok de ?
      Klem

    2. Sangen er den beste og video er sikkert like bra men det er fordi du og Maren Sofie og m&m er med er så stor fan av dere

    3. Jeg har lest bloggen din kjempelenge, og har lest i flere innlegg at du har hatt streptokokker ofte. Jeg hadde det samme problemet, men jeg har fått fjernet mandelene. Kanskje hvis du også fjerner dine mandler, hvis du har dem forsatt da, så hjelper det deg også. Det kostet litt for meg siden vi gjorde det på en privat klinikk, men det skal ofte være gratis. Håper du blir frisk fort 🙂

    4. Matta, har sett mange komentarer på denne bloggen, og du har sikkert spurt
      om det samme spørsmålene 20 ganger, på alle bildene Jennie Sofie tar, spurt om hva Jennie
      tar alle bildene sine med og hvem de er tatt av! Mener
      ikke og være frekk, men tror kanskje det kan være ganske irriterende:-)

    5. Sarah, det er jo selfølgelig fordi jeg lurer på hva hun har tatt bildene med? Jeg mener heller ikke å vere frekk, men har Jennie Sofie sagt til deg at hun syns det er veldig irriterende?
      P.S jeg spør bare fordi bildene er veldig pene…
      Og hva vet vel du om hva Jennie syns ?

    6. Sarah, hva vet du om hva Jennie syns egentlig?
      Men jeg spør jo selfølgelig fordi jeg lurer på hva bildene er tatt med ? Ikke frekt ment

    7. HÅPER DU SVARER PÅ MITT SPØRSMÅL OG MITT SPØRSMÅL ER:
      HVORFOR HAR IKKE EMILIE MARI EN BLOGG? JENNIE, ORKER DU Å SPØRRE EMILIE OM HVORFOR HUN IKKE HAR BLOGG?
      god bedring klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg