INNKJØP ENGLAND SOMMEREN 2015

Hei

I dag skal jeg opp på fjellet med familien. Både tante og Opa går på krykker så i år skal vi ta gondol opp på fjellet og ikke bare ned igjen. Vi pleier egentlig å gå hele veien opp. I tillegg er det jo supervarmt, så vi tar det heller litt med ro denne gangen.

Det er veldig mange som har etterspurt innkjøpsvideoen i fra Brighton/England fra da jeg var på språkreise, nå er den endelig klar. Legger den ut allerede nå om ønsker dere en finfin sommerdag. 

INNKJØPSVIDEO

 

Jeg blogger selvfølgelig i fra dagens utflukt senere.

Ønsker du innkjøpsvideo i fra ferien i Østerrike?

Klem Jennie

25 kommentarer
    1. Den blå som du sier at du tror heter tunika. Jeg tror det er en Kimono(?), det er begynt å bli veldig populære i hvertfall 😉
      -Pernille

    2. Kjempe bra video Jennie:-)
      Ønsker veldig gjerne en innkjøpsvideo fra Østerrike!
      Men hvor er den genseren du har på deg fra:-)
      Håper på svar!

    3. Jaja….. For du kjøpte lite ja. Føler litt vond følelse inni meg fordi du sier at du kjøpte lite i England når du faktis kjøpte veldig mye. En ting: Har du noen gang tenkt på at noen her i verden ikke har så mye penger og det er ganske sårene for dem at du gnir det inn om alt du har ivertfall på den måten med å si at du kjøpte lite når du egentlig kjøpte litt for mye.
      Skulle bare nevne det

    4. Ja, jeg vil gjerne at du lager innkjøpsvideo i fra Østerrike😃Men jeg lurer på hvor t-skjorta du har på deg i -England-innkjøpsvideo’n- din er fra, den er sykt fin!😍

    5. Hvor er Copacabana innsjøen? er den i Graz? Kommer nemmelig også fra eller halvt fra Østerrike. Oma/farmor bor i Kapfenberg da, men har vært i Graz.

    6. Noraaa: Ja, jeg tenker faktisk ofte på det. Men jeg syns det var litt lite for en video. Litt vanskelig for meg å forstå at dette skulle være så spennende å se for andre. Trist at du tar det på den måten du gjør. Verden er dessverre et urettferdig sted og uansett hva man gjør eller sier vil det med sikkerhet alltid være noen som skal klare å få deg til å føle deg dårlig.

    7. Ja, jeg vil gjerne se en innkjøpsvideo fra Østerriket! Du er så helsig som har slekt i ett annet land. Jeg har bare slekt fra Norge. Hehe…

    8. Bra video ❤️👍🏻 vil gjerne har innskjøp fra Østrike også☀️ Kos dere videre i Østrike 💗☀️

    9. Gleder meg såå mye til jeg skal til Brighton på språkreise i 2016! Når kommer svarene på spørsmålsrunden?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg