Vinnere av klokker

Hei

Nå har jeg trukket vinnere av Mango klokkene som jeg hadde konkurranse på forrige uke. Det ble 3 vinnere med åpen Instagram bruker og 3 vinnere med privat IG pluss 4 vinnere som har kommentert på bloggen. 

Kjempegøy for meg å kunne ha en slik konkurranse på bloggen, for jeg ser hvor mange som engasjerer seg. Så selv om ikke alle kan vinne så vet jeg at 10 stykker som jeg ikke kjenner vil bli glade for en ting jeg sender til dem. Akkurat nå er jeg jo på ferie i Østerrike. Det er kjempefint vær her og her skal jeg kose meg masse i noen uker. Klokkene sender jeg til vinnerene så fort jeg kommer hjem. Jeg kontakter dere i løpet av dagen/kvelden. 

 

Vinner av fargen sjøgrønn ble @kinebjerkeee med denne collagen


 

Vinner av svart klokke ble @Karolinegundersen med dette bidet

Vinner av lyserosa klokke ble @camsim02 med denne collagen


 

Vinnere i kommentarfeltet under konkurransebildet mitt ble: @millasprivat, hun vant hvit klokke. @liljabyberg, hun vant lyslilla klokke og @vilde2106 vant ønsket sitt som var isblå klokke. 

De fire vinnerne  på bloggen blir kontaktet enten på mail om det der det de har oppgitt eller instagram om de har informert om brukeren sin. Gratulerer til Celine Helen, du vant rød klokke, Ylva Wilisoo du vant petroleum og Kaia Vartdal vant fuksia. Helt til slutt vant Andrea Bjerknes mørk lilla klokke/mørk magenta 😀

Det vil komme flere konkurranser på bloggen fremover, og plutselig er det kanskje du som vinner en gang.

Klem Jennie

6 kommentarer
    1. Det er litt dumt at jeg aldri har vunnet en eneste konkurranse, men jeg har kanskje tenkt å ha en konkurranse på min blogg men jeg har ingen
      lesere:|
      Håper du fårstår meg!

    2. Hei!
      Jeg bare lurte på hva du blogger fra? Er det MacBook? Har du med deg PCen ?
      Kos deg i Graz, jeg kom nettop hjem fra Frankrike 🙂

    3. Heldige vinnere😇 Jeg ble glad når jeg så navnet mitt og SÅ sto det Bjerkee elns etter det. Hahah! Da ble jeg litt skuffet.. Men jeg visste (nesten) dessverre at jeg ikke vant✌️ Jeg har aldri vinnersjanse!☺️
      GRATULERER TIL DERE SOM VANT BTW<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg