ENDELIG HER

HEI!
Da har jeg endelig kommet frem her i Graz. Vi har vært på tur i 3 dager og jeg er ganske sliten. Man blir jo sliten av å sitte helt stille i en bil i flere timer men i tillegg har jeg jo vært i Liseberg og i en dyrepark i Hannover. Har vært litt vanskelig å blogge på veien ned hit siden jeg bare har hatt nett på hotellene, men fra nå av vil det bli lettere. Her har jeg fult nett så kan love flere innlegg her på bloggen pluss mange bilder på IG. Så om du ikke følger meg der fra før så heter jeg @jenniefashion. 

Siden jeg ikke har fått delt så mange bilder fra turen tenkte jeg å gjøre det nå. 

Første dagen kjørte vi hjemme i fra og til Liseberg i Sverige. Etter noen timer der kjørte vi til Danmark og sov over en natt på hotell. Da vi ankom hotellet var det overskyet så bildene er jo ikke så varme, men det var utrolig fint der. Det var det.

 


Dagen etter satte vi oss i bilen igjen og kjørte til en ferje som gikk over til Tyskland. Den tok ca 45 min og tiden gikk ganske fort. Det var taxfree på båten pluss flere muligheter for mat. Etter å ha gått i land kjørte vi til Dyreparken og etter noen timer der kjørte vi til hotellet.  Hotellrommet vi fikk her var helt fantastisk. Badet og senga var ” perfecto”.

I dag var det egentlig bare kjøring med noen få stopp for å gå på do og spise litt. Jeg sov nesten hele turen så den virket ikke såååååå lang. Hahahahahah! Med en gang vi kom frem gikk jeg og lillesøster ut i hagen og spilte basket. Gleder meg til flere dager i hagen, i byen og masse masse mer.

Hva har du gjort i dag?

Klem Jennie 

15 kommentarer

Siste innlegg