Roadtrip

Hei

I dag ble det et sent blogginnlegg akkurat som jeg informerte om på IG. I kveld har vi ankommet hotellet i Tyskland og i morgen kjører vi den siste biten til Østerrike. I går var vi på Liseberg i Sverige før vi sov over på et hotell i Danmark. I Liseberg fikk jeg kjørt noen attraksjoner og favoritten min ut av de var HELIX som er en stor berg og dalbane med masse fart og looper. I dag tidlig tok vi båten fra Danmark til Tyskland og hadde pause i dyreparken i Hannover. Det er en utrolig fin dyrepark og jeg anbefaler å besøke den om du er i nærheten.

Grunnen til at jeg har vært lite på IG og blogg er at jeg bare har nett på hotellene. I morgen kommer vi frem til familien i Graz og da blir det mye mer insta spamming og blogginnlegg. Skal redigere innkjøpsvideo fra England, den filment jeg før vi dro fra Norge.

Håper du har en god sommer hvor enn du er:)

Hvor er du nå?

Klem Jennie

17 kommentarer

Siste innlegg