Hjemme fra Brighton, SPØRSMÅLSRUNDE

Hei

I går kveld kom jeg hjem i fra 2 fantastiske uker i Brighton med EF Språkreiser. Det var virkelig ikke lett å reise i fra venner som skulle være der en uke til. Fikk et helt spesielt forhold til disse jentene og vi har lovet å holde kontakt.  I dag har jeg sovet lenge ( nesten alt for lenge) og har planer om å klare å pakke ut av kofferten før jeg må begynne å pakke inn i den igjen før jeg reiser til Østerrike. 

Før jeg reiser utenlands igjen vil jeg også forsøke å svare på spørsmålene deres i en video. Dette er nok den spørsmålsrunden jeg er mest gira på å ha. Skulle gjerne fortalt dere om HEEEEELE reisen men det kommer nok til å ta en stund. Jeg skal også starte en konkuranse her på bloggen hvor det skal være 10 vinnere, den er til dere trofaste blogglesere som også leser bloggen min i sommerferien sin. Jeg skal også på et lite oppdrag og så vil jeg også veldig gjerne lage en etterspurt innkjøpsvideo i fra disse to ukene i England. Jeg kjøpte ikke noe særlig, men noe er det jo å vise til dere som har ønsket dere en slik video.  

 

DISSE JENTENE GJORDE REISEN MIN HELT SPESIELL. 

Jeg reiser jo til familie i Østerrike allerede i slutten av denne uken, så da har jeg faktisk en god del å gjøre frem til avreise. 

Jeg vil også lage et “Ublogget fra Brighton” innlegg, for det er mange bilder jeg ikke har fått vist dere på bloggen. Nå sitter jeg her og bare lurer på hvor jeg skal begynne. Jeg tror faktisk at jeg vil titte gjennom bildene mine en gang til før jeg gjør noe annet, kan ikke tro at språkreisen er over…det var rart å våkne opp i egen seng. 

Kom med spørsmål i kommentarfeltet om du lurer på noe i fra språkreisen. Om du kunne tenke deg å dra på språkreise selv vil jeg anbefale deg å  starte med å trykke //HER og bestille en gratis katalog i fra EF. Allerede nå er det flere som begynner å planlegge sin språkreise for sommeren 2016.

Klem Jennie

162 kommentarer
    1. Hei, Jennie! Jeg skal kanskje på språkreise til neste år. Jeg har et spørsmål og det er, hvordan er maten der?

    2. Hei! Jeg lurte på om man må ha med seg egne fritidspenger (til shopping og sånn)? Og om man får et kort fra EF med pengene man hadde meg seg som man må bruke opp..??

    3. – Kunne dere velge mellom å bo på campus eller hos vertsfamilie?
      – Hadde du og Ella international eller classic undervisning, og var dere i samme klasse?
      – Hvordan ble du kjent med Caroline og Pilar, og skulle de begge være der i 3 uker?
      – Kunne man velge og ikke være med på en av aktivitetene, visst det var noe man ikke ville?
      – Topp 3 øyeblikk fra turen?
      – Kunne du godt vært der 1 uke til, eller var det godt å komme hjem etter 2 uker?

    4. Til spørsmålsrunden:
      Hvilken karakter fikk du og Ella på “gratuation” haha vet ikke hvordan det skrivest?
      Hvor mye penger tokk du med deg?
      Hva koster språkreisen?
      Hva var det gøyeste du gjorde på reisen, viss du måtte velge?
      Hva butikker hadde di i brigthon? Bland di du var interisert i da.

    5. Må man vere veldig god i engelsk for å dra på språkreise?
      Kan man merke at man har blitt mye flinkere i engelsk av å vere der?

    6. hei jeg er stor fan jeg har to spørsmål en til videoen og en som jeg bare lurer på
      1. hvordan var det med pengene hvor mye hadde du med og hvor mye hadde de andre med og hvilke ting måtte dere betale får
      2. er det slutt med jenter for deg siden veronica har flytta.
      og hvis du har tid: gleder meg til konken det hadde vært kult å vinne siden jeg ikke har så mange sjanser jeg får snart ikke lese bloggen mer siden pappa er lege og vil ikke at jeg skal bli “påvirket” av sminke leger og sminke du vet. jeg har jo prøvd å vinne konker før men det har jo aldri sjedd det har faktisk aldri skjedd at noen som heter fie har vunnet på en norsk blogg helt sant kos deg i østerike jeg skal bare på hytten betaler hundrevis av kroner hver dag for å bruke mobildata så jeg kan lese bloggen din. har du hytte? leser du noen andre sine blogger? følger du med på jenter? og viktigst kan du åpne instaen din igjen jeg har spurt om å følge men du sa nei 3 ganger.
      klem fra Fie
      tips: hør sangen notice me alli simpson

    7. Er det en mulighet for at du vil dra på språkreise igjen til neste år? Og om du vil det, hvor kunne du tenke deg og dratt 🙂 håper turen din var så fantastisk!! Du må kose deg i Østerrike. Hvilken dag drar du?

    8. Hva var det beste med reisen ?
      Var det mange gutter på språkreisen eller var det bare jenter?
      Kunne du tenke deg å dra tilbake?
      Var det vanskelig å snakke så mye engelsk?
      Var du og Ella mye sammen eller var dere litt vær får dere?
      Håper du har hatt en fantastisk reise og opplevd mye spennende ❤️ Klem

    9. Hei, Jennie💗
      Håper du har kost deg på språkreise!
      Selv vet jeg ikke helt hva det er for noe. Det hadde vært veldig fint hvis du kunne forklart det på bloggen eller i spørsmålsrunden!

    10. Hvor mye kostet det å dra på språkreise?
      Hvor mye penger hadde du med?
      Fikk du velge om du ville bo hos vertsfamilie eller på campus?
      Hadde du ditt helt eget rom eller delte du med noen?

    11. Hvor mye penger tok du med til shopping og hvor mye brukte du?
      Kan du lage en innkjøpsvideo?
      Hvor mye kostet reisen uten shopping?
      Er du fornøyd med reisen?
      Hvilken “karakter” fikk du?
      Kjøpte du mye mat selv?
      Jeg skjønner hvis du ikke vil svare på spørsmål om pris og shopping og sånt, jeg spør fordi jeg har lenge spart opp til en språkreise med EF og er spesielt usikker på hvor mye jeg kommer til å bruke på shopping. 😊😙

    12. Du er helt utrolig pen!!😍 vil du på språkreise igjen og om du vilhvor ville du ha reist da?🇺🇸🇬🇧💗

    13. -Var det både gutter og jenter i klassen din?
      -Hvordan ble du kjent med Caroline og Pilar?
      -Topp 3 ting du savner mest?
      -Var det Internett på rommet ditt, eller brukte du 3/4G?
      -Gikk det busser for elevene inn til byen, eller måtte dere ordne alt slik selv?

    14. Hvordan var reisen fra 1-10?
      Hvilken butikk likte du best i Brighton?
      Vurderer du å reise neste år?
      -sigrid

    15. Hei jennie! Her er noen spm jeg lurer på:
      1. Hvordan er maten der?
      2. Blir du settet i aldersklasser, eller hvor god du er i språket du velger?
      3. Angrer du på at du valgte å bo på campus istedet for vertsfamilie?
      4. Får du være med på mindre ting om du bor i vertsfamilie?
      5. Får du mat på campus eller må du kjøpe selv?
      6. Var det starbucks på campus? Hørte at det var 2 stk på campusen i California.
      7. Hadde du med deg mye lommepenger?
      8. Koster alt som skjer etter timene ekstra penger? ( utfluktene )
      Virker som at du koste deg mye 🙂 Driver å sparer selv til å dra nå.
      Kos deg i Østerrike!
      Hilsen Annbjørg

    16. 1) Kan man velge om man vil dra på språkreise eller er det noe alle skal?
      2) Hadde du spart alle pengene selv, hvor mye hadde du med deg?
      3) Hvor mange var du sammen med på språkreisen?
      4) Hvor mange ble du kjent med?
      Dette var noen spm jeg lurer på 🙂
      BTW, skal du fortsatt være med i Jenter, eller er er du ferdig? Lurer veldig på dette!
      Klem <3

    17. – kunne du bo med vertsfamile?
      – kom du garantert i samme klasse som Ella eller kunne dere komme i forskjellige?
      – bestilte du EF Residence eller Global Village, eller tilhører det ikke språkreisen?
      – måtte du si ferdighetene dine i Engelsk før du dro?
      – hvor mye undervisning hadde dere?
      – sov du på rom med Ella?
      – hvor mye lommepenger hadde du med?
      – er det noe Spessielt man må ha med eller noe man burde huske på hvis man skal på språkreise?

    18. Hvordan var undervisningen på Språkreisen?🌸 Altså ikke hvordan det opplevdes med hva dere faktisk lærte innenfor engelsk. Lærte dere mye grammatikk? Føler du nå at du kan snakke flytende engelsk? Og et spørsmål til: Var det vanskelig å kommunisere med de nye vennene dine på Språkreisen som ikke var ifra Norge?✨ jeg har også et lite ønske om å se outfitten du brukte da du var på Neon Disco💫 hvordan var discoen forresten?😋

    19. – Føler du at du har blitt bedre i engelsk etter denne turen?
      – Når dere dro på utflukter, ca hvor mange var dere da?
      – Hadde dere mye fritid? Liksom, der hvor dere ikke hadde noe spesielt å gjøre akkurat da
      – Var det mye tid til shopping?
      – Bodde du i studentbolig eller på sånn campus?
      – Hvor mye lommepenger hadde du med?

    20. – bestilte du international eller classic kurs?
      – og hvis du hadde international hadde du international eller international intensive?

    21. Hvordan var det i timene? Snakket dere bare engelsk? Og var det skummelt?
      Snakket dere engelsk når dere ikke hadde time?
      Hva fikk du som karakter?
      Elsker bloggen din 💕💕

    22. -om du skulle reist en gang til, hvor ville du valgt da?
      -sov du på samme rom som Ella?
      -hvor mye kostet hele turen totalt?
      -hva var det gøyeste?
      -hvilke butikker hadde de der hvor du shoppet?
      -hvor mye lommepenger hadde du med?

    23. Var du med 10-14, eller 14-17?
      PS: Hvordan takler du all negativ respons og all hat. Jeg tenker, blir ikke mennesker som deg veldig deprimert, med så mage missunnere og hatere. Spesielt skolen! Hater du ikke bare alle de spydige menneskene som er så falske, og som bare lager helvete for deg?

    24. Var det noen du var på språkreise med som hadde lest bloggen din før de møtte deg på språkreisen??

    25. Hvordan kurstype hadde du? International for eksempel. Kan du fortelle litt om det?
      Favorittminne fra turen?
      Hvorfor valgte dere å være der bare to uker? Ville du vært der lenger?
      Hvis du skal på språkreise igjen, hvor vil du helst dra da?
      Er det noe du kunne ønsket var annerledes?
      Noe du kunne ønsket dere fikk gjøre mer eller mindre?
      Hvor mye lommepenger hadde du med? Har du bankkort?
      Har du noen tips til noe som kan være lurt å ha med eller noe annet som er lurt å tenke på?
      Fikk dere alle måltider der dere bodde?
      Det var alt😊 Vet det var mye, men jeg har veldig lyst til å dra på språkreise jeg også! Håper du kan svare på spørsmålene mine!

    26. Hei Jennie!, elsker bloggen din og lurte på disse spørsmålene: får dere med penger hjemmenifra for og kjøpe ting og sånt? Er det mest skole eller er det mest fritid? Er de som jobber der snille?

    27. Hvilken karakter fikk du?
      Var turen sponset av EF siden noen av innleggene var merket som “samarbeid”?
      Hva var det beste med turen?
      Var det utfordrende å snakke engelsk i England siden de har en slik spesiell aksang?
      Anbefales dette til alle?

    28. Hei Jennie💟 Eg lure på 2 ting!
      ?Kor mykje koster den reisa du var med på?
      ?Kor mykje lommepenger hadde du med deg?

    29. Hei
      Vil du anbefale språkreise?
      Hvorfor vil du anbefale språkreise?
      Hvilket sted vil du anbefale å dra på språkreise til?
      Ville du ha drat på språkreise en gang til?
      Hvor mange var dere på språkreisen?

    30. Hvilken kurstype hadde du? Classic eller International?
      Hvor ofte var det timer? Var det noe fast?
      Var maten god? Måtte du betale noe som helst av mat selv? Eksempler på noen matretter dere fikk?
      Hadde dere mye fritid? Og fikk dere gå rundt alene uten guide/voksne?
      Fikk dere kun snakke engelsk i timene og var dere på iPader noen ganger?
      Studentbolig eller campus?
      Shoppet dere i London?
      Var det dyrt med EF fun pack?
      Veldig fint om du kunne ha svart på spørsmålene mine <3 Skal til Brighton på språkreise neste sommer, så vil vite hva du synes 😉

    31. -Hvis du måtte velge En dag som du skulle opplevd igjen på reisen, hvilken ville det vært, og hvorfor?
      -Tok det litt tid før du fikk kontakt med de andre jentene, eller fikk dere god kontakt med en gang?
      -Vil du tilbake?
      -Er dette noe du anbefaler til oss?

    32. Var dt prøver? Siden du nevnte at du og Ella fikk samme karakterer. Hvis dt var, hvordan var de, hvor mange prøver hadde dere og hva synes du?

    33. Var det bare jenter der eller gutter også?
      Hva koster reisen med EF?
      Fikk du og Ella reisen sponset? Eller bare du?
      Hva alder var det til og fra? Eks? 12-16år
      ❤️❤️❤️❤️

    34. Hei, sikkert veldig trist for deg og reise hjem fra de nye vennene dine, det skjønner jeg.
      Til de som lurer på om Jennie Sofie bodde alene på rommet: ja hun gjorde det, hun fortalte det i et innlegg:-)
      Til spørsmålsrunen: Møtte du noen som du kjenner på språkreisen? Skal du dit neste år?
      Håper på svar!:-):-):-)
      Klem<3

    35. Hei Jennie Sofie:-) Til spørsmålsrunden: Møtte du noen du kjenner på språkreisen? Skal du dit neste år? Håper på svar!!!
      Klem Anisa<3

    36. Hvilke bilder tok du med kamera og hvilke tok du med mobil?
      Og jeg lurer på hva du blogget fra i Brighton ? Og om det var medbringt?
      Er du blitt bestevenn med de nye vennene dine ? (: Eller bare gode venner ? (:
      Klem!
      P.S. Det så helt fantastisk ut der! Så bra du koste deg! (:

    37. Hei. Jeg lurer på noen ting:
      1. Ville du ha dratt på dette igjen?
      2. Hvordan synes du reisen alt i alt var? Gjerne vurder med terningkast fra 1-6, og begrunn hvorfor.
      3. Muligens litt drøyt å spørre om, men kom du over noe fyll på en/flere av festene du var på?
      4. Bodde du på det som kalles Campus?
      5. Hva synes du om undervisningen? Lærte du noe?
      6. Hvis du kunne ha gjort 3 ting om igjen nå, hva ville du ha gjort da?
      7. Hvordan var det å reise med EF?
      8. Nevn språkreisen med 5 ord.
      9. Hva heter de nye vennene som du fikk?
      10. Hvis du kunne ha dratt på språkreise en gang til, ville du ha dratt i to eller tre uker da?
      11. Ville du ha anbefalt å dra på en slik språkreise?

    38. Er det valgfri og være med på alle aktivitetene som var der(grilling på stranden, idrettsdag etc) eller var det obligatorisk?

    39. Hvem betalte for turen? Foreldrene dine, du eller delte dere på det? Isåfall hvor mye betalte du? Og hvordan tjente du pengene og hvor lenge sparte du?

    40. Fikk du den sponset?
      Liker du isen der nede?
      Hvordan mat fikk dere?
      Betalte du selv?
      Hvor mye penger hadde du med deg?
      Visste de andre der ede som du ikke kjente fra før hvem du var?
      Var det noen som ville ha autografen din?
      Skal i på språkreise neste år også?
      Var du og Ella de eneste norske?
      Kom du og Ella på samme gruppe?
      Var det en opplevelse for livet?

    41. Hvilken karakter fikk du og hvilke karakterer hadde de, sånn i norge fra 1-6 eller bokstaver? Og hvor mange/hvilke fag fikk dere karakterer i? 😄

    42. Var det skummelt å sove på rom alene og snakket du ofte med foreldrene dine? Og hvor mye penger hadde du med

    43. ? Hvor mye lommepenger tok du med deg?
      ? Hvor mye kosta turen
      ? Lærte du noe nytt?
      ? Var det vært turen?

    44. Hei! Vilken butikker anbefaler du?
      Du leser sikkert ikke denne kommentaren men….
      Jeg elsker videoene dine på YouTube men kan du
      Legge ut litt oftere?

    45. Hei jeg og vil dra til Brighton, men om ett år, men før jeg bestiller noe så lurer jeg på noen få ting😁
      – var det bare 14 åringer i din klasse eller var det alle fra 14-17?
      – var det både gutter og jenter i en klasse? Eller kunne man velge å ha en ren jenteklasse?
      – i timene, var det sånn at du måtte snakke høyt foran alle, sånn at alle bare satt og hørte på deg?
      – jeg er en veldig sjenert jente og liker egentlig ikke og snakke foran andre ihvertfall ikke på engelsk, men var det sånn at de du var i klasse med var på ditt nivå?
      -måtte du ha med finklær?
      – hvor mye kostet det sånn ca?
      – snakker lærerene på engelsk?
      – hvis de snakker på engelsk, og du ikke forstod noe av det, kunne du spørre en norsk om hva h*n sa
      – hvor mye penger hadde du med deg?
      – hvor mye penger brukte du til shopping?
      -måtte du alltid snakke engelsk i timene?
      Blir veldig glad hvis du svarer, dette er noe jeg virkelig lurer på, hadde betydd mye💗

    46. Hei, jeg og bestevennina mi har lyst å reise på språkreise å har blitt kontaktet av EF siden de så at vi hadde interesse for dette i den sammenheng har vi noen spørsmål?:
      ? kunne man bo to og to på samme rom?
      ?hvor mye penger hadde du med, å hvilke butikker hadde de der?
      ?ville du reise 3 uker eller var det nok med 2 uker?
      ?har de vaske maskin så man kan vaske klær?
      ? var det gutter der?
      ?hvordan var undervisningen? Gøy eller kjedelig?
      ?valgte du internationale eller classic?

    47. Hvilken språk valgte du??
      Hvor mye kosta det å dra på språkreise?
      Betalte du alle pengene selv??
      Var det noen som var med dere når dere skulle ut og shoppe?
      Hvem var det som passet på dere??

    48. Hvilken språk valgte du?
      Hvor mye kosta det å dra på språkreise for deg??
      Betalte du alt selv?
      Var det noen som var med dere når dere skulle ut og shoppe?

    49. – Du har sikkert skrevet det på bloggen, men bestilte du to uker i stedet for tre besvist?
      – Bodde ikke du og Ella på samme rom? Hvorfor ikke?
      – Hvor kom de fleste av vennene dine du traff der? <3

    50. Måtte dere betale selv når dere var på Brington pier?
      Hadde du og Ella rommet ved siden av hverandre?

    51. Hei Jennie💓👋
      Måtte du dele rom med noen eller hadde du
      ett egent rom?
      Vuderer du å fare på språkreise til neste år
      også?☺️
      Hilsen Camilla.
      Elsker bloggen din💛

    52. Hei Jennie:-)
      Her er dt jeg lurer på:
      1. Hva het de to jente påh bilde over😂👆
      2.Hvilke lekser fikk dere?
      3. Hvilken mat spiste dere?
      4.Savnet du mye familien din?

    53. Kan du nevne alle tingene du huket av for da du bestillte?😊 vil bare huke av/krysse av for de rette tingene osv…👍🏽
      Ps. Håper du hadde det fantastisk, det fortjener du😉 you make my day😁

    54. Var det veldig dyrt med denne språkreisen? Jeg har også lyst å reise, men vi har ikke råd. Ser ut som du har hatt det helt uteolig!!

    55. Hvorfor valgte du akkurat Brighton av alle landene/stedene du kunne dra?👌
      Hvor mye reise penger kan det være lurt å ha med?👌

    56. Hvordan var romordningen? Du reiste med en venninne, fikk dere rom ved siden av hverandre, og delte bare dere to bad?
      Jeg og en venninne skal til Brighton neste uke, så hadde blitt veldig glad om du kunne lagd videoen før uka er slutt! 🙂

    57. Hei! først må jeg bare si at du er en fantastisk blogger og er super pen.
      Pappa ville sende meg på språkreise til India for 3 år siden, men jeg ville ikke for jeg turte ikke. Er det noe jeg burde angre på?

    58. Hva var den kjekkeste dagen i Brighton?💗
      Hvordan var maten?😜
      Hvordan ble du kjent med de nye vennene dine?👭
      Møtte du noen du kjente fra før av?👑
      Shoppet du mye i Brighton?👍🏻

    59. Hei jeg skal kansje til brighton i 2017 sommern og jeg lurer på hvor mye koster det å reise med ef?
      Kunne man bo to og to?
      Hva valgte. Du classic eller international?
      Måtte du alltid snakke engelsk? I timer og fritimer?
      Hvilken butikker hadde de der? Og hvor mye penger er det lurt å ha med?
      Kan du også lage et innleg der du forteller om hvordan man melder seg og hor lang tid det tar før de godtar og slike ting..
      Blir utrolig glad hvis du kan svare☺️❤️

    60. Hei Jennie<3
      Hadde dere noe regler på feks. hvor myye penger dere kunne ha med dere?
      Måtte man være med på alle aktivitetene?
      Hvor mye penger hadde du med i forhold til de andre?
      Drar du på språkreise neste år?
      Betalte du eller foreldrene dine reisen?
      Hva spiste du mest i måltidene?
      Håååååper på svar❤️
      Klem en jente som leser bloggen hver dag ;*

    61. 1. Dro med gruppen 10-14/ 14-17?
      2. Ble dere delt inn I undervisningsgrupper etter hvor bra engelsk dere kunne?
      3. Hva gjorde at di ville dra på språkreise? Hva fikk deg til å tenke på det?
      4. Tror du det hadde Vært gøy å dra selvom man ikke kjente noen fra før?
      5. Hvilke måltider fikk dere?
      6. Hvordan anbefaler du å gå frem hvis jeg ønsker å dra?

    62. Er det som vanlig skole at man må stå opp tidelig å være på skolen i flere timer ?
      Hvis det var sånn ka gjorde dere i timene ?
      Hadde du et eget rom for deg selv eller var det flere på et rom ?
      Var det som å bo på en skole eller var det folk som bodde hos familier ?

    63. Hei Jennie!
      Synes språkreise høres kjempegøy ut.
      – Jeg vet du ble sponset(tror ihvertfall det?) Men hva koster en sånn tur?
      – Hvorfor valgte du to uker og ikke tre?
      – Kunne dere bestemne hvor dere ville bo?
      – Hvor mye penger trenger man å ha med seg?
      Ser ut som du hadde det supergøy! Håper du fortsetter å blogge i sommerferien.Er innom bloggen din hv dag. Du er favoritt bloggeren min!!

    64. -holdt dere på med mye sport? hvis dere gjorde, hvilken sport?
      -var det ekkelt å snakke så mye engelsk?

    65. Hvor mye kostet det? Anbefaler du å dra på en slik språkreise? Vurderer det så sykt til neste år. Høres ut som en fantastisk og minnerik opplevelse, gleder meg allerede 😀

    66. Kva fikk du som karakter på slutten av språkreisen? Ble du fornøgd? Noko du ville ha gjort annsleis?

    67. Hvordan var det på språkreisen?
      Når var inne tiden?
      Fikk dere deres egne rom som dere kunne låse og bruke som dere ville?
      Hvordan kom dere dere hen til de forskjellige tingene som ikke var planlagt, som byen osv?
      Var det mange på din alder der inne? Og kom du og Ella i samme klasse?
      Hvor mange timer var dere på skolen om dagen? Og måtte du snakke mye foran alle?
      Hvordan aktiviteter var det? Måtte dere gjøre alle?
      Var det lett å bli kjent med de andre?
      Hvor mye penger er det lurt å ha med seg?
      Var det noe negativt med språkreisen?
      Anbefaler du alle å dra på språkreise til Brighton? Selvom du ikke liker å snakke engelsk foran alle?
      Kunne du ha tenkt å være en uke ekstra sammen med de du ble kjent med, eller var det godt å komme tilbake til venner og familie?

    68. Hei!! Har veldig lyst til og dra på språkreise, men klarer ikke velge mellom London og Orlando/Florida..
      Men uansett, her er noen spørsmål:
      Hvor lenge siden var det dere bestilte reisen
      Var dere de yngste eller de eldste eller midt i mellom
      Og sist, hva var den gøyeste??💖

    69. Hvilke løringsmetoder ble brukt? Var det bedre enn “vanlig” skole?☺️ PS: takk for god oppdatering gjennom hele turen💞

    70. 1.Når dere gikk ut på gaten og handlet. Var det bare dere jentene som gikk rundt i byn alene?
      2. Det å være i byen uten foreldre, var det noe som var litt “skummelt”?
      3. Hva gjør man på en språkreise? Har du skole, lærer du noe?

    71. 1. Hvor lett var det å bli kjent med andre der?
      2. Hva var den mest typiske alderen der? Liksom for å dra på språkreise.
      3. Vet du om visst man tar fly fra en Annen by, blir det med deg en reiseguide på flyet?

    72. Vet du hva forskjellen på EF residence og Campus er?
      Hvilke aktiviteter kunne du velge mellom (som du måtte betale ekstra for)?
      Fikk dere masse tid til å shoppe eller var det bare 1 time her og der? ☺️
      Var du på alenerom eller delte du med Ella?

    73. Hei Jennie! Jeg er en jente på din alder og jeg har kjempe lyst til å dra på språkreise neste år, men jeg har noen spm?
      Hvor bodde du, hos en familie eller på campus?
      Hadde dere vanlig skole der?
      Hvis dere hadde vanlig skole, var alt på engelsk? For eksempel, hadde dere matte på engelsk?
      Kan man dra samtidig som vennene sine?
      Hva gjør man egentlig påen språkreise?

    74. Hva vill du savne mest fra turen?
      Hvis du skulle beskrevet turen med 3 ord, hva hadde si svart?

    75. Hei, jeg liker bloggen din veldig godt håper du har det gøy og koser deg mye. Hvorfor har noen rosa ryggsekk og noen blå? er det grupper dere er delt inni og får sekk med lik farge etter gruppe? Hva slags grupper høyre til hva farge? Hva slags gruppe er du i om det er sånn? Får du velge farge selv? Hva farge hadde du velt om du kunne ha blå eller rosa? 🙂
      Helsing Mia <3

    76. Du måtte vell snakke engelsk med vennene dine?
      Hva kostet det sånn cirka for deg?
      Hvorfor valgte du ikke vertsfamilie?
      Det høres utrolig gøy ut, håper du svarer på spørsmålene!

    77. Hvor mye kostet språkreisen?
      Anbefaler du å dra til brighton?
      Burde man velge vertsfamilie eller skole og vis man velger vertsfamilie er man med den familien hele tiden da?

    78. Måtte man gå mye sånn at man ble sliten? Har en sykdom som gjør at jeg blir fort sliten av å gå. Skal også til Brighton.

    79. Hadde du med penal sov?
      Hvor mye måtte du regne med å ha med av lommepenger? Siden du spiste jo ute med vennene dine og du shopper, lurer veldig for skal til New York neste sommer med EF.
      Var det vanskelig å forstå hva lærerne sa eller var de flinke/nøye med å forklare ting?
      Hvordan foregikk undervisningen?

    80. Er både jenter og gutter tilstede på samme språkreise, hvis ja vet du om noen selskap som bare tar med jenter på turen?

    81. Hei Jennie ♥
      Jeg trodde at når man var på sånn språkreise så var man der i over en måned liksom, men jeg syns det virket som om du bare var der i en uke eller no?
      Håper du hadde en kjempe fin tur!

    82. Dere blir jo delt inn i grupper når dere skal gjør forskjellige ting, er du garantert for å komme på gruppe med vennen du reiser me da? Liksom du reiste jo me Ella var du garantert gruppe me hun?

    83. vil du anbefale den språkreisen du var på?
      var det verdt pengene?
      angrer du på at du bare valgte 2 uker? :))))

    84. hei, hvordan var skolen?
      hvor lenge var du på reisen?
      hva gjorde dere på kveldene?
      hadde dere noen kjedelige dager?
      måtte du betale ekstra for utfluktene?
      hvordan var utfluktene? kan du lage en liste over hvor dere dro?
      fikk du handle på flere outlet? eller bare på kjøpesentere og andre butikker?
      spiste dere mye ute?

    85. Var der dyrt?
      Måtte du betale mye ekstra for mat da dere var på utflukter i byen osv..?
      Hvordan var det der?

    86. Jeg skal til Brighton neste sommer men skal være der i 3 uker i stedenfor 2 og jeg lurte på om det var et sted man kunne vaske klærne sine hvis man trengte det😇 Og hvilket fag tok du? og Var du på noe bestill før avreise utflukter? Jeg tenker nemlig å ta meg en tur til London😅 (I språkreisen)

    87. Et spørsmål til: Var det sånn at alle 01’ere kunne bli med på reisen eller måtte du være 14 år? for jeg vil reise neste år men har ikke bursdag før på høsten😔

    88. Var London turen noe som var inkludert eller var det noe du bestillte i tillegg? I så fall hva heter det for noe og hvordan bestiller du det i tillegg??
      Ps:
      Synes det var veldig gøy å lese på bloggen din under oppholdet på språkreise
      Lisa☀️🙋🏼

    89. Var London turen noe som var inkludert eller var det noe du bestillte i tillegg? I så fall hva heter det for noe og hvordan bestiller du det i tillegg??
      Ps:
      Synes det var veldig gøy å lese på bloggen din under oppholdet på språkreise

    90. Hva var det beste med hele turen?
      Hvor ville du reist neste gang?
      Hvor mange folk var dere i “klassen”?

    91. Når fikk du vite hvilket nivå du kom på? ble dere delt inn i klasser før eller etter dere hadde reist?
      når bestilte du turen?

    92. Hei, jeg har sykt lyst til å dra på språkreise neste år, men det er en ting jeg er veldig usikker på å det er hvilke kurs jeg skal velge. Jeg lurer derfor på hva du valgte og om du ville anbefale det.

    93. Var det kjedelige timer? Var det likt som timer i norge? Kan du fortelle litt om timene
      Hva gjorde dere utenom skolen?
      Vil du anbefale andre å reise dit du reiste?
      Føler du at du har blitt bedre i engelsk etter språkreisen?
      Vurderer å reise selv 🙂

    94. Hvor mye penger tok du med lommepenger, og var det passe eller kunne du tenkt deg å ta med litt mer?
      Føler du at du har blitt flinkere til å snakke engelsk etter at du har vært på språkreise?
      Hvorfor valgte du å bo på campus istedenfor hos en vertsfamilie?
      Hvor mange var det som dro samtidig som deg, og hvor mange var dere i gruppa?
      Hvor mye veide kofferten ca når du dro og når du kom hjem igjen?
      Hvordan var temperaturen når du var der?
      Fikk dere gå mye rundt alene, eller gikk dere med lederne?
      Hva slags butikker var det i nærheten av der du bodde?
      Var det starbucks i nærheten?
      Var dere mye på stranda for å bade og sole dere?

    95. Var det noe negativt med språkreisen?
      Er det noe spesielt vi burde vite før vi reiser på en språkreise?
      Hvordan ble dere delt opp i klasser og kom du og ella i samme klasse?
      Var dere ute i byen alene eller måtte dere ha med en voksen?
      Hvordan var skoledagene?
      Hadde dere prøver eller presentasjoner?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg