New in from Brighton

Hei

//Samarbeid EF

Har nettopp kommet opp fra middag og tar meg litt tid til å blogge før jeg skal på aktivitet senere i kveld. I dag er det noe de kaller for Circus Party. Vet ikke hva vi skal men gleder meg uansett. Alltid gøy på aktivitetene, så er spent.

I dag tidlig våknet vi til pøsregn og det vi skulle i dag ble derfor avlyst. Det ble heller erstattet med fritid i byen, og så heldig som vi var kom sola og frem. Nå er det ikke mange dager igjen så Ella og jeg prøver å få tak i de siste tingene vi har lyst på fra England. Anbefaler virkelig Brighton som destinasjon. Utrolig fin plass, om du liker shopping er det butikker, men det er også fine utflukter du kan bli med på. Kommer til å savne byen veldig, og folka <3

I dag hadde vi hvertfall en ting på lista, nemlig det å skaffe oss noen neonklær til en DISCO på mandag med NEON tema. Så Ella, Pilar ( en ny venn fra spania) og jeg dro på Primark og fikk tak i noen fargerike ting. Det vi også fant var kroppsmaling, så på discoen så kommer vi til å ha noen striper i ansiktet i tillegg. Gleder meg masse. 

Kjøpte meg også 2 utrolig kule shortser fra TOPSHOP. Føler jeg virkelig trengte det og disse passet helt perfekt, Legger derfor med noen bilder av de. Når jeg kommer hjem vil det nok mest sannsynlig bli en innkjøpsvideo.

Vil du ha en innkjøpsvideo?

Klem Jennie

54 kommentarer

Siste innlegg