SUSSEX UNIVERSITY

Hei

//Samarbeid

Håper du har det bra! Nå sitter jeg på rommet mitt og tar en liten snack i mens jeg blogger. Jeg har jo faktisk vært her i Brighton med EF Språkreiser i over en uke allerede og det er ikke mye tid igjen. Kommer til å savne nye venner og ikke minst dette stedet. Det er alltid så fint å gå ned til kantina eller skolen siden det er så fint her. Tenkte derfor å vise dere litt hvordan min ” skolevei” er nå, og hvor stort det faktisk er. Om Ella og  jeg går i et passende tempo bruker vi kanskje 15-20 min og om vi går litt raskere, 10 min. Høres langt ut men det er ikke så ille. Liker at vi får gått mye hverdag og det får meg til å føle meg mye bedre.

Tok faktisk disse bildene på vei ned til frokost i dag! Som dere ser er vi superheldige med været.

 

Bygningen jeg bor i<3


Dette er jo ikke et sted for bare EF studenter,  men også andre studenter. De har også familier her<3



 

 

Bygningen til venstre i bildet over er en av butikkene vi har.


 Om du går igjennom den lille tunellen kommer til til møteplassen vår.

Mange spør om hvordan undervisningen er når man er på språkreise. Vi har fått to oppgavebøker. Vi jobber med forskjellige tema for hver dag, som for eksempel First Aid, sport, movies osv. Vi jobber mye muntlig og i par. Lærerene gjør arbeidet gøy ved å lage morsomme leker. Liker veldig godt å ha time, spesielt de gangene vi har tema som jeg interesserer meg for.  Vi bytter på å starte dagen med skole og aktiviteter annenhver dag. Har vi skole tidlig er det fra 9 – 12 og sent fra 14 – 17. 

Aktiviteter er alt i fra tur på museum og shopping/bytur til sport. Da er vi delt inn i grupper. 

 

Ser det slik ut som du hadde forestilt deg?

Klem Jennie

16 kommentarer
    1. Det var veldig fint! Du har en fin skolevei! (: Jeg lurte bare på hva du tok bilde med? Og hva du blogger fra?
      Håper på svar! (:
      Det var fine bilder!

    2. Det er veldig fint der! Det virker som om du har fått en helt fantastisk opplevelse^^. Jeg lurte på om du kunne lage en video om hvirdan det var? Som du lagde til vinterlyd? Har veldig lyst til å dra på språkreise neste år, men er usikker på hvordan det kommer til å være.

    3. Hei! Jeg har også veldig lyst å dra på språkreise:) men får man lekser som man må gjøre om ettermiddagen/kvelden?

    4. Åå, bor du på Sussex University? Bodde der da jeg var på språkreise Ifjord sommer, det er kjempe fint der, savner det stedet utrolig mye! Håper du koser deg masse resten av tiden du er der 🙂

    5. Hei, jeg liker bloggen din veldig godt håper du har det gøy og koser deg mye. Hvorfor har noen rosa ryggsekk og noen blå? er det grupper dere er delt inni og får sekk med lik farge etter gruppe? Hva slags grupper høyre til hva farge? Hva slags gruppe er du i om det er sånn? Får du velge farge selv? Hva farge hadde du velt om du kunne ha blå eller rosa? 🙂
      Helsing Mia <3

    6. Hei håper du koser deg har noen spørsmål 💗 kortid skal du hjem igjen? Kor mange nye venner har du fått? Håper du har ein fin språkreise videre helsing Marie💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg