MY CITY

Hei

//samarbeid

Som jeg nevnte i forrige innlegg har jeg hatt noen problemer med nettet men nå har vi endelig fått det til å virke på rommet mitt 🙂 Det gjør i hvertfall det nå. På søndag var jeg i London på en utrolig kul “Tour” og jeg tok jo selvfølgelig med meg kamera og selfiestang. Vi begynte touren ved London Eye, gikk derfra til Big Ben, Buckingham Palace og deretter tilbake til London Eye igjen. Selv om det ikke var sol på starten av dagen var været veldig behagelig, perfekt for en dag som denne. 

 

Akkurat på samme sted som jeg tok bilde da jeg var i London i fjor sommer 🙂

 

 

Fikk ikke tatt bilde med en slik telefonkiosk sist gang jeg var i London,  så måtte bare gjøre det nå.

 

Så denne kule, rosa bussen og måtte bare ta bilde

 

Street art<3

Når jeg kommer hjem fra språkreisen vil jeg lage utfyllende innlegg i fra utflukter og oppholdet med EF.  Jeg forstår at mange har spørsmål og jeg kommer også til å ha en spørsmålsrunde etter språkreisen om det er mange som ønsker det. Det er veldig mye gøy som skjer hele tiden og jeg er ikke så mye på rommet at jeg får blogget så masse. Men jeg ønsker i hvertfall å gi alle dere trofaste leserene mine noen oppdateringer og litt innblikk i hvordan jeg har det. 

I dag har jeg forsøkt å legge ut bilder på IG, men det har dessverre ikke funket, forsøker derfor å spamme litt så fort jeg får muligheten. 

Ønsker du at jeg skal ha en spørsmålsrunde? Ønsker du da på film eller i skrift og bilder?

 

Nå skal jeg inn til Brighton sentrum!
Snakkes!

Klem Jennie

32 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg syns du burde ha spørsmålsrunde på video (:
      Jeg lurte på om du kunne svare på spørsmålene mine her nå? (:
      Hvilke bilder tok du med kameraet? Og hvem tok bildet av deg og Ella ? Tok de bildet med telefon eller kamera? (:
      Håper på svar!
      Klem Mathea (:

    2. Hei (:
      Hvilket kamera har du? Og bruker du filter på bildene dine på IG og på bloggen? (:
      Hva blogger du fra? Mobil eller PC ?
      Håper på svar!
      Klem Matta (:
      PS. Jeg syns du burde ha spørsmålsrunde med video (:

    3. Ja, Jeg vil ha du skal ha en video hvor du svarer på spørsmål. Om du filmer underveis på språkreisen kan du lage en video av det/ du kan også ha mange bilder til sist eller først av videoen❤️

    4. Hei! Jennie
      Håper veldig du lager en spørsmålsrunde på video;)
      HÅPER DU HAR DET FINT I LONDON:)))
      Mvh Mika;)

    5. Eg elsker å lese bloggen din Jennie Sofie :)Eg vil ha spørsmåls runden på film;) Håper du og vennene dine kommer til å kose seg resten av språkreisen. 🙂 Helsing Meg

    6. jeg vil gjerne at du har spørsmålsrunde på video ja 🙂
      Er det ikke litt vanskeligere for deg og venninna di å få andre venner på språkreise når dere to kjenner hverandre fra før? Da blir det jo liksom til at bare dere to henger, eller? 😀

    7. Kos deg masse videre😍 vil ha video men at du viser litt bilder i videoen👍🏻😍💗 håper du har det kjekt💗

    8. Hei!
      Hvilke bildet er tatt med kamera, og hvilke er tatt med mobil?
      Håper på svar 🙂 Kos deg!
      Du burde ha Spørsmålsrunde med video (:

    9. Kan du værsåsnill å svare på spørsmål på video om din tur til Brighton? Har mange spørsmål ettersom jeg selv skal på språkreise til Brighton neste sommer 😉

    10. Hei, Jennie<3 du bør ha spørsmålsrunden på film.
      Jeg bare lurer på noen ting angående språkreisen, som jeg også lurer på om du eventuelt kan ta med på spm-runden du skal ha;
      Ville du annbefalt språkreisen for andre?
      Går det ann å dra til et annet land med den samme organisasjonen(??) du dro med?
      Hvordan er det i timene, hva gjør dere osv?
      Kan man ønske en venn å bli delt inn i gruppe med?
      Er det noen norske folk som jobber der også?
      Håper du kan svare på spørsmålene<3 ellers så får du kose deg videre

    11. Egentlig det samme, kanskje skrift og bilder da internettet våres er så dårlig (; Men video er helt supert det også, internettet er ikke så dårlig her C:

    12. Film, det er kjekkest:) det ser ut som du koser deg kjempemasse, og det frister helt sykt å dra på språkreise!!! Kos deg masse!!!!😍✌🏼️😛

    13. Kan du ha video! Jeg lurer på hva du har gjort i sommerferien, og hvordan du hadde det i London?
      Spørsmål 2: Var det gøy å reise med venner?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg