Busy in Brighton

Hei hei

//Samarbeid

Nå har jeg nettopp blitt ferdig med å spise . I kveld skal jeg med hele gruppen til stranda for å ha en BBQ og grille marshmallows, blir sikkert kjempekoselig. I dag hadde vi skole fra 09.00 – 12.00, deretter fikk vi en liten pause før vi hadde en slags idrettsdag. Vi hadde mange morsomme leker og jeg hadde det utrolig gøy, spesielt med de nye vennene vi har fått. Noen i fra Norge, en fra Danmark og en fra Spania. 

Ryggsekk for oss som reiser med EF Språkreiser

Det vi sansynlig komme bilder i fra kvelden min på bloggen i morgen, så ta gjerne en titt innom da. I morgen er det også shoppingtur til Brighton og vi skal innom mange kule butikker. Gleder meg. 

Dagen i dag har vært så travel og jeg rekker ikke å blogge mer i dag dessverre. Har masse å fortelle, så bare jeg får tid skal jeg dele masse med dere. 

Skal du på noen cup, idrettskole eller leir i sommer?

Klem Jennie

16 kommentarer

Siste innlegg