Video – Challenge

Hei

I morgen drar jeg. Nedtellingen på over 200 dager er nede i null og Brighton venter. I dag måtte jeg til legen faktisk og fikk igjen påvist streptokokker, noe som er dritt nå som jeg skal reise på språkreise. 

Kofferten står på rommet, ingenting er foreløpig pakket i den. Det ligger litt klær på senga mi, noen er i vaskemaskinen og andre henger til tørk. Standard når det nærmer seg avreise for meg. Stresser jeg, nei…..jeg ligger på sofaen og forsøker å slappe av og håper på å bli bedre i halsen. Kjempekjedelig at dette skulle skje nå.

Tenkte å gjøre noe så enkelt som å legge ut siste challenge som Tuva og jeg filmet i sammen, håper dere liker den. (Liker du ikke jenter som ler…ikke se den) 

Jeg kommer til å blogge i Brighton, legge ut bilder på både blogg og IG. Bare å følge med om du lurer på hvordan det er å være på språkreise og hvordan min sommerferie starter. 

Er du på ferie nå?

Kommenter gjerne hva slags innlegg du ønsker fra Brighton.

Klem Jennie

40 kommentarer
    1. Hei!
      Morsom video 🙂 Jeg skal på ferie til Frankrike og London (:
      Håper du kan legge ut hav du har på deg, og om du tar bilder med kamera eller iPhone… Jeg er veeeldig opptatt av om hva du tar bilde med…. Hehe… Du tar jo så pene bilder 🙂
      Klem Matta

    2. morsom video 🙂 fikk helt lattekrampe 😀 nei jeg skal ikke på noe ferie før om en uke og to uker ;(
      men jeg ønsker deg og ella en riktig god tur i morgen også må dere kose dere masse 🙂 <3 gleder meg til å lese hvordan dere har det 🙂 <3

    3. Jeg syns du gnir det så mye inn. Vi skjønner at du skal på språkreise. Det holder med å skrive det en gang. Skjønner at du gleder deg 🙂

    4. Hallo!
      Lurte på om du kan legge ut hvilke sport du bruker på de forskjellige bildene på Instgram? De er veldig pene (: Hvilket collage bruker du f.eks når du har 2 bilder ved siden av hverandre? Håper på svar! 😀
      Mathea

    5. Ho veninna di var utrolig irriterende å se på. Virka sykt barnslig og veldig rar. Også lo ho av ting som ikke var morsomt i det hele tatt :Pp

    6. Hei!
      Kjempe morsom video!!😂👌🏻
      Lurte også på hvor t-skjorta som du hadde på i videoen var fra?
      Den var super fin!!👍🏻❤️

    7. Tanta mi bor i Brighton! jeg skal til London på Fredag morgen! Skal på Brithish Summer Time! Og jeg skal på konsert med Taylor Swift, John Newman og Ellie Goulding og mange fler! Gleder meg helt sykt! Kul blogg!

    8. Anonym: he he, gnir ingen ting inn. Jeg blogger om hverdagen min. Kommer til å blogge hver dag fra Brighton, da bør du unngå bloggen i 14 dager. God sommer ????

    9. Videoen var super morsom, Tuva har bare en fantastisk latter😂💕 Håper du blir
      bedre igjen til du reiser. Klem:-)

    10. Kan du lage innkjøpsvideo eller vise hva du har kjøpt i innlegg, og lage innlegg om hvordan du har det og hva dere gjør? Kos deg! Det fortjener du!<3

    11. Tuuusen takk for svar Jennie!!😊👌🏻
      Du har så utrooolig mye fint og du er såå heldig som skal på språkreise til Brigthon!!
      God tur og kos deg masse!!👍🏻

    12. Jeg drar på Språkreise 24/6 jeg og!:) Til London og Torquay:) Kanskje vi møtes på flyplassen:D Hvor lenge skal du være på språkreise?:)

    13. Hei!
      ——
      Hvor fikk du tak i godteriet? Du har vel aldri vært i Amerika?💎
      Lurer bare på en ting til, kan du filme hvordan det ser ut utenfor hos deg? Det er sikkert veldig fin der☺️
      Tror jeg har stilt spm før, men husker ikke hvilke bilder jeg kommenterte på😂 #typicalme
      💘💘💘

    14. Kan du plis ha inkjøps video elsker dine videoer søta ps hvordan Mac bok har du p og er du fan av isac elliot

    15. Kan du ha innkjøpsvideo når du kommer hjem fra Brighton?
      Kan du kanskje også ha en slags vlog bare at du filmer “moments” fra turen liksom😅
      Uansett kos deg masse i England❤❤

    16. ELSKER deg og Tuva!!! 😂 dør av latteren deres. Dere burde lage masse videoer sammen veldig veldig ofte! Dere skaper stemning sammen 😂 fortsett sånn Jennie, Hahaha! Elsker deg!

    17. Hei! Elsket videoen!! Den var kjempe morsom! Men lurte på om du kunne lage en oppdatert sminkevideo? Du er så ekstremt fin og misunner deg masse!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg