FOR EN OPPLEVELSE

Hei hei

Da er dessverre VG-Lista ferdig for i år. Har hatt det utrolig morsomt og møtt så mange nye mennesker. Var ganske deilig å komme hjem i går ettersom at jeg var veldig sliten, men kjente at jeg allerede begynte å savne folk.

Som jeg skrev tidligere var jeg så heldig å få henge med THE FOOO CONSPIRACY i en og en halv dag. Var sammen med de på fredag hvor vi spiste middag på OLIVIA og deretter dro for å se gutta synge på GOD SOMMER NORGE.

Lørdag dro jeg inn til byen og møtte opp på hotellet deres. Der skulle det nemlig være MEET&GREET med vinnerene av konkurransen jeg hadde på bloggen. Jentene fikk en halv time med guttene og på slutten gikk vi ut for å ta noen bilder. Jeg håper vinnerene hadde det koselig med guttene. Det virket hvertfall som alle hadde det supert. 

TFC, vinnerne og meg


Etter møtet dro vi ut for å spise lunsj. Omar sa han likte å være ute på tur sånn her fordi han alltid får mat. Hahahhaha<3 Jeg hadde tenkt det samme. Det var ganske morsomt å høre de bestille maten sin. Guttene bestilte ting som ” muggost burger uten muggost”. Og om de kunne ferne tomat og om de kunne ha løkringer på siden. De lagde rett og slett nye retter. Vi spiste maten vår og snakket og dro deretter videre til Rådhusplassen for å være med på noen intervjuer, med blandt annent NRK SKOLEFRI som jeg tidligere har vær med på. Jeg ble faktisk spurt om jeg ville være med i sendingen og det takket jeg jo selvfølgelig ikke nei til.  Du kan helt sikkert høre innslaget om kort tid på NRK SKOLEFRI sin nettside. 

Så hadde gutta fri. Da benyttet de sjansen til å dra tilbake til hotellet for å bytte til litt mer behaglige klær og dra videre inn i byen. De sa jeg gjerne måtte bli med så det var det jeg gjorde. Vi endte opp med å kjøpe oss is på Ben&Jenny`s og gå nedover Karl Johan. 

Digger disse bildene!


Til slutt var det tid for VG-lista og det var fult styr. Gutta løp dit og jeg et annent sted for å ta bilde med noen artister.

Koselig å møte Astrid igjen:)

 Fikk møte idolet til både meg og mamma. Nemlig John Newman. Siden mamma ikke var backstage fikk jeg fiksa hun en veldig søt videohilsen. Hahaha

Møtte også The Main Level gutta mine igjen. Alltid koselig å se dem. I går hadde også Alex bursdag så bildet går til han i dag. 

De ble ganske overrasket over hvor mange som faktisk dukket opp.

The Fooo sin opptreden var fantastisk og jeg nøt den backstage med de andre artistene. 


Disse gutta har virkelig talent. De sang den nyeste sangen sin ” Run with us ” og det er nok ikke bare jeg som liker den. Om du vil høre den igjen kan du trykke HER for Spotify.

Guttene var utrolig hyggelige og den tiden jeg så de var de aldri i dårlig humør. Selv om det av og til var litt stressende tok de alt med et smil. De hadde selvfølgelig noen diskusjoner om hva de burde ha på seg og hvem som burde synge hvilke stemme, og det endte opp i en høylytt og komisk diskusjon for oss rundt.  Fikk nok mest kontakt med Omar. Vi hadde det ganske gøy backstage med dans og håndbak. Heldigvis for han tapte jeg. Hahahhaha! Oscar var veldig koselig. Han sa alltid mye hyggelig og ” passet på ” at jeg hadde det bra. Felix var den mer rampete og sa mye tullete. Ble ganske overrasket at han turte å si så mye forran meg. Olly eller Ogge som de også kaller han var bare dritkul. Hahahhaha

Om du selv var på Rådhusplassen eller fulgte med på TV håper jeg du likte konserten. 

Så du på? Hva syns du?

Klem Jennie

12 kommentarer
    1. Jeg var på vg lista å hadde tilome Golden Circle billetter😍 var ganske morsomt å stå langt fremme sellom det ble ganske mye dytting å sånn. Håper du også hadde det veldig fint❤️ Så ivartfall sånn ut ❤️ Du er veldig heldig som får oppleve så mye å det et jeg veldig glad får på dine vegne😍 jeg vet jo at du er en veldig koselig å hyggelig jente 😍❤️ Dumt jeg ikke traff deg så vi kunne møtes igjen 😞❤️ Men håper vi møtes snart❤️ Husker du meg fra vinterlyd i hafjell?❤️ Det var veldig koselig å møte deg og snakke med deg da så håper vi treffes snart igjen 💕💕

    2. Oh shit, du er virkelig heldig. Håper du vet det! Ble sykt sjalu nå😂 Vil virkeliiig møte The Fooo Conspiracy jeg også! Jeg gir ikke opp håpet😊

    3. Hei!
      Kan du prøve å forklare hvem som er hvem av gutta i The Foo Conspiracy, ut i fra det første bildet hvor det kun er deg og dem? Du trenger selvfølgelig ikke bruke tid på det om du ikke har mulighet 🙂
      God sommer Jennie<3

    4. Så utrolig fine bilder! Håper at du koste deg! Ser hvertfall sånn ut 🙂 Jeg satt å stor koste meg foran tv hjemmet, hahah. Gleder meg til VG lista her i Bergen <3 Fikk møtt TML på flyplassen i dag når de kom hjem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg